Peter Nicolaysen og alle hans gerninger
Fra : S. Kann

Dato : 15-06-10 22:52

Når man åbner denne NG er SAMTLIGE synlige indlæg forfattet af Peter
Nicolaysen.
Det er tydeligt, at han trænger til en eller anden form for terapi,
som alle vi andre vel ikke behøver være den del af.
Kort sagt: Hvordan kan hans indlæg fjernes?
Stefan K

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-10 08:17

Kort sagt: Hvordan kan hans indlæg fjernes?
Du blokerer ham som afsender i dit filter - og anmoder om at alle indlæg
slettes - de er der naturligvis stadig, men du kan ikke se dem -

Fra : S. Kann

Dato : 16-06-10 10:07

On 16 Jun., 09:17, "Firstname Lastname" <None> wrote:
> Kort sagt: Hvordan kan hans indlæg fjernes?
> Du blokerer ham som afsender i dit filter - og anmoder om at alle indlæg
> slettes - de er der naturligvis stadig, men du kan ikke se dem -

Tak for svaret. Kan du hjælpe en novice med en forklaring om,
hvorledes man finder den funktion?
Stefan K

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-06-10 18:04

"S. Kann" <kann.horsholm@gmail.com> skrev i meddelelsen news:83323175-7058-482e-ae4c-f3468a0d5f59@y11g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]
> slettes - de er der naturligvis stadig, men du kan ikke se dem -

Tak for svaret. Kan du hjælpe en novice med en forklaring om,

Jeg kan se at du bruger:

"Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; da; rv:1.9.1.7)
Gecko/20091221 Firefox/3.5.7,gzip(gfe)"

Og jeg kunne fortælle dig det! Men det gør jeg ikke!
(det er så mig der plejer at fortælle sådanne ting! Men nu gider jeg ikke)

Men du kan spørge her: dk.edb.internet.software.mail+news

og se om de gider?

Det her er jo en helbreds gruppe, derfor står der ting om helbred!
Hvis kun en person skriver i den, så er det vel fordi kun en har lyst!

Og den person har ikke brug for terapi!
Ligesom en ildebrænd ikke har brug for benzin!
Især ikke ,hvis at brandmændene altid render rundt med tændstikker og benzin, fordi
de er bange for at miste deres arbejde!
Eller er Pyromaner som altid er fascineret af ?
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-06-10 18:19

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvb08h$pek$2@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Det er så vand der gør tricket(i tilfælde af en ildebrand)
nogen gange skum!

Og nu går jeg ud og henter noget vand og drikker det!
Også selv om jeg ikke er en ildebrand og aldrig har været det!
(selvom jeg engang var med til at sætte ild til en bunke aviser som lille)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-06-10 18:45

> [...]
> slettes - de er der naturligvis stadig, men du kan ikke se dem -

Tak for svaret. Kan du hjælpe en novice med en forklaring om,

Det er første gang at jeg har lagt mærke til at man kan se navnet på browseren
hvis man bruger google groups!

Jeg er så vant til at navnet på newsreaderen står i headeren!

Nå men det er stadigvæk det rigtige sted at spørge:
dk.edb.internet.software.mail+news

Medmindre du spørger Google ad!
(og min stavning er stadigvæk lidt ødelagt af programmering,
men det er helt væk om kort tid!)

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 17-06-10 23:29

Hej !!

Har selv lige gjort det samme: Tryk på "Meddelse" på øverste bjælke. Midt på
det vindue der åbner sig kan du gå ind og trykke på: bloker afsender,
d.v.s., at du skal have åbnet et af hans tåbelige indlæg når du gør det.
med venlig hilsen
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-10 07:55

"S. Kann" <kann.horsholm@gmail.com>

Tak for svaret. Kan du hjælpe en novice med en forklaring om,
hvorledes man finder den funktion?
Stefan K

Sorry - har været væk i nogle dage, men du har jo allerede fået en god
forklaring.