TDC bredbånd
Fra : Rado

Dato : 17-06-10 03:24

Er TDC snart ikke den eneste udbyder der kun kan levere 1 mbit upload?

--
Rado
"Den genetiske kode minder ikke om software - den ER software,

Fra : Hauge

Dato : 17-06-10 05:07

Rado skrev:
> Er TDC snart ikke den eneste udbyder der kun kan levere 1 mbit upload?

Hvad mener du?

Jeg har 15/15 VDSL ved TDC.

Mvh Hauge

Fra : Rado

Dato : 17-06-10 10:34

On Thu, 17 Jun 2010 06:07:25 +0200, Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Hvad mener du?
>
>Jeg har 15/15 VDSL ved TDC.

Med ADSL kan jeg ikke finde noget med over 1mbit, selvom Telmore og
andre TDC datterselskaber leverer 2 mbit - over samme system så vidt
jeg ved. Der må være penge i det for dem på en eller anden måde, anden
forklaring kan jeg ikke finde.

Fra : Rado

Dato : 17-06-10 10:43

wrote:

>Jeg har 15/15 VDSL ved TDC.

Hvor bestiller man iøvrigt VDSL? Kan ikke finde noget om det på
tdc.dk.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-06-10 12:00

Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> crashed Echelon writing

> Hvor bestiller man iøvrigt VDSL? Kan ikke finde noget om det på
> tdc.dk.

Man ringer og hører erhvervsafdelingen.

Har også haft 15/15VDSL installeret, eller rettere har stadig (til
ejerforening)

--
Bjarke Andersen

Fra : Frank Damgaard

Dato : 17-06-10 14:03

Bjarke Andersen skrev:
> Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> crashed Echelon writing

> Man ringer og hører erhvervsafdelingen.
>
> Har også haft 15/15VDSL installeret, eller rettere har stadig (til
> ejerforening)

tja , for større ervhverv så finder man til sidst noget:
http://erhverv.tdc.dk/enterprise/element.php?dogtag=e_prod_bb_abo_bb
pris dog ukendt/individuelt tilpasset.
Og VDSL kræver jo lille afstand til central.

Vil man som privat have mere upload end std. ADSL så kan man prøve
f.eks. TDC ejede fullrate, der er teoretisk op til 8MB upload muligt....

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-06-10 06:59

Frank Damgaard <frank_news@milpent.dk> crashed Echelon writing

> tja , for større ervhverv så finder man til sidst noget:
> http://erhverv.tdc.dk/enterprise/element.php?dogtag=e_prod_bb_abo_bb
> pris dog ukendt/individuelt tilpasset.
> Og VDSL kræver jo lille afstand til central.

Giver 595 ex moms for 15/15Mbit

> Vil man som privat have mere upload end std. ADSL så kan man prøve
> f.eks. TDC ejede fullrate, der er teoretisk op til 8MB upload muligt....

Fullrate anvender også VDSL ved upload over 2Mbit (eller hvis download er
mere end 20Mbit), så du er stadig begrænset af den korte afstand.

Så til anbefalingen kan også tillægges alle de andre udbydere af ADSL eller
VDSL.

--
Bjarke Andersen

Fra : Rado

Dato : 18-06-10 08:15

On Thu, 17 Jun 2010 15:02:58 +0200, Frank Damgaard
<frank_news@milpent.dk> wrote:

>tja , for større ervhverv så finder man til sidst noget:
>http://erhverv.tdc.dk/enterprise/element.php?dogtag=e_prod_bb_abo_bb
>pris dog ukendt/individuelt tilpasset.
>Og VDSL kræver jo lille afstand til central.

Har 1 km til centralen, og 20/1 kører perfekt.

>Vil man som privat have mere upload end std. ADSL så kan man prøve
>f.eks. TDC ejede fullrate, der er teoretisk op til 8MB upload muligt....

Ja men det undrer mig bare at TDC stadig kun tilbyder 1 mbit up når
alle de andre tilbyder 2, på ADSL.

Fra : vimmers

Dato : 27-07-10 14:39

Den 18-06-2010 09:14, Rado skrev:

> Har 1 km til centralen, og 20/1 kører perfekt.

> Ja men det undrer mig bare at TDC stadig kun tilbyder 1 mbit up når
> alle de andre tilbyder 2, på ADSL.

http://www.perspektivbredband.dk/Webpages/Privat/Bredband.aspx
kan lever op til 10mb
rgs vimmers