Kat til Norge
Fra : oz3bto

Dato : 16-06-10 21:15

Vi har droppet flyveren da vi alligevel skal hjem et smut til bryllup

Vi er så blevet enige om at hente katten om fredagen og køre til hytten vi
har lejet i nordjylland hvor også bryllupet skal være og katten får på den
måde et fridøgn uden bil kørsel
Vi vil så trille videre om søndagen hvor vi har ca ½ time op til færgen 3
timer 45min med færgen også 4½ times køretur

Hvordan vile i andre klare sådan en tur .. VI havde selv tænkt på at bruge
hundeburet så der er plads til bakke mad og vand men vi har også en
transport kasse hvor der ikke er plads til andet som katten

Hvad ville i vælge ?

Fra : Ragna

Dato : 17-06-10 07:25

> [...]
>hundeburet så der er plads til bakke mad og vand men vi har også en
>transport kasse hvor der ikke er plads til andet som katten

Hvis der er god plads i hundeburet, ville jeg fastgøre transportkassen inde
i buret med åben låge, så katten både kunne gemme sig inde i kassen, og have
adgang til vand og bakke.

--
Mange hilsener fra Ragna.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 18-06-10 15:25

oz3bto wrote:
> [...]
> Vi vil så trille videre om søndagen hvor vi har ca ½ time op til
> færgen 3 timer 45min med færgen også 4½ times køretur

Først og fremmest skal alle formaliteterne være iorden.

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Dyr/Import_og_eksport/Rejse_med_kaeledyr/Hunde_katte_fritter/Rejse_fra_Danmark/forside.htm

Har i sørget for det?

M.v.h
Niels

Fra : oz3bto

Dato : 18-06-10 22:59

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Først og fremmest skal alle formaliteterne være iorden.

> [...]

Ja det er der styr på .. Vi har haft hunden med over mange gange efterhånden
så vi har lært lidt om reglerne