Overnatning Berlin
Fra : ___P.Sir

Dato : 15-06-10 17:08

Skal til acdc koncert i Berlin tirsdag næste uge...
Men er der nogen, der lige kender et lille sted, hvor man evt. kan få en
billig overnatning inden turen går hjem næste formiddag?
Psir

Fra : Kristian

Dato : 16-06-10 00:06

kan anbefale at søge på www.hrs.de

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 16-06-10 09:42

___P.Sir skrev:
> Skal til acdc koncert i Berlin tirsdag næste uge...
> Men er der nogen, der lige kender et lille sted, hvor man evt. kan få en
> billig overnatning inden turen går hjem næste formiddag?
> Psir

Expedia.dk var fantastisk, da jeg strandede i Frankrig og overnattede i
Nice, Genova og München på hjemvejen med tog.

vh

Bjarne

Fra : Armand

Dato : 16-06-10 12:36

___P.Sir skrev:
> Skal til acdc koncert i Berlin tirsdag næste uge...
> Men er der nogen, der lige kender et lille sted, hvor man evt. kan få en
> billig overnatning inden turen går hjem næste formiddag?

Berlin ér i almindelighed ganske billig, så det er ikke svært.
Messer og måske også større koncerter hæver dog prislejet i hele byen!

Vi bruger sjældent andet end Hotels.com i Berlin - Ude langs en given
rute har jeg haft stort held med at bruge viamichelin's hotelvisning på
kortet!

ACDC spiller på Olympia Stadion der ligger i byens vestlige yderkant.
Med henblik på at komme til og fra vil det derfor være smart at sigte på
et hotel der ligger 'længere ude'. Vi overnattede for nyligt (Nena i O²
Arena!) i Spandau, hvorfra S-toget stopper ved Olympia Stadion, så prøv
at kig på priser dérude!

--
Armand.

Fra : Annette Christensen

Dato : 16-06-10 22:59

"___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> skrev:

> Men er der nogen, der lige kender et lille sted, hvor man evt. kan få en
> billig overnatning inden turen går hjem næste formiddag?
Psir

Da jeg så U2 i Berlin i juli sidste år, boede jeg på Berlin Mark Hotel
http://www.markhotels.dk/Berlin-Mark-Hotel/Hotelbeschreibung,1.html , der
ligger på en sidegade til Kurfürstendamm. Det er et udmærket hotel og 3
overnatninger endte med at koste €290.

Efter koncerten kørte der U-Bahn tog væk fra Olympia Stadion stationen i
begge spor, kan forestille mig at det samme vil ske i næste uge - så at bo
midt i Berlin, når man skal til koncert, er ikke helt så upraktisk, som det
kan lyde

Skal hoteloplevelsen være mere unik, kan Propeller Island
http://www.propeller-island.com/rooms_neu/room_detail/11/index.php
anbefales, men så er prisen sandsynligvis også en noget anden...

Venlig hilsen
Annette

Fra : søren brix

Dato : 17-06-10 13:39

http://www.dtf-travel.dk/default.aspx?SiteId=296&country=de®ion=berlin&place=berlin&fromdate=6/22/2010

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-06-10 14:58

___P.Sir skrev den 15-06-2010 18:07:
> Skal til acdc koncert i Berlin tirsdag næste uge...
> Men er der nogen, der lige kender et lille sted, hvor man evt. kan få en
> billig overnatning inden turen går hjem næste formiddag?
> Psir

Et vandrehjem?

Det hedder: Jugendherberge
på tysk.