Breakfast at Ginger's
Fra : Tove Krieger

Dato : 14-06-10 12:32

Jeg synes at I også lige skal nyde denne video. Den er er godt lavet, og så
er det jo også en pragtfuld vovse.:

http://www.youtube.com/watch?v=HaAVZ2yXDBo

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bjarne K.

Dato : 14-06-10 20:07

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg synes at I også lige skal nyde denne video. Den er er godt lavet, og
> så er det jo også en pragtfuld vovse.:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=HaAVZ2yXDBo

http://www.youtube.com/watch?v=y9k5YLAj9mM&feature=related

Jeg er nu ikke 100% vuffen nyder det, i dette lille klip, selvom hun faktisk
ser ud til at have det sjovt.

Bjarne K.

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-06-10 21:22

"Bjarne K." <nej@niet.pp> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> http://www.youtube.com/watch?v=y9k5YLAj9mM&feature=related
>
> Jeg er nu ikke 100% vuffen nyder det, i dette lille klip, selvom hun

Det ved jeg faktisk heller ikke om hun gør, men hunde kan jo godt lide at
blive aktiveret og få ros når de er dygtige. De er ihvertfald søde de to
golden retrievere.

Fra : Pwh

Dato : 14-06-10 17:35

Tove Krieger, skrev:
> Jeg synes at I også lige skal nyde denne video. Den er er godt lavet,
> og så er det jo også en pragtfuld vovse.:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=HaAVZ2yXDBo

*ROFL*
Må da lige værer noget for John der altid skal menneskeliggører hunde

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-06-10 09:58

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> *ROFL*
> Må da lige værer noget for John der altid skal menneskeliggører hunde
>
> /Jens

Nah, jeg synes nu at John er en af dem der mindst menneskeliggør hunde,
selvom han en gang imellem godt kan lyde lidt barsk, så er det nok mest for
at drille.

Fra : Jopa

Dato : 15-06-10 15:00

Tove Krieger har bragt dette til os:

> Nah, jeg synes nu at John er en af dem der mindst menneskeliggør hunde,
> selvom han en gang imellem godt kan lyde lidt barsk, så er det nok mest for
> at drille.

Barsk nææ Milo har i dag fået en ribbensteg på 1,5 kg til 40,- kr så
sig ikke jeg er barsk :-?

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-06-10 15:20

"Jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen
> Tove Krieger har bragt dette til os:

> Barsk nææ Milo har i dag fået en ribbensteg på 1,5 kg til 40,- kr så sig
> ikke jeg er barsk :-?

Kære John

Jeg skrev jo bare "lyde" lidt barsk. Du elsker jo den vovse overalt på
jorden hvis nogen skulle være i tvivl.

Du har det med Milo som jeg har det med Mini, hun bliver også forkælet med
rå sejfilet næsten hver dag. De skal bare have det bedste de kære dyr.