Flash
Fra : Rune Jensen

Dato : 15-06-10 06:04

Nyt spørgsmål.

Er der i Ubuntu en mulighed for at bruge alternativ Flash i stedet for
Adobes?

Jeg ved der er for PDF-filer, der for.

Hmm-- jo, og hvis der er, hvad kan så anbefales?

Jeg har Adobes afspiller installeret, den virker, men jeg vil helst
have noget andet, da Adobes er kendt for sikkerhedshuler.

MVH
Rune Jensen

Fra : Rune Jensen

Dato : 15-06-10 06:09

On 15 Jun., 14:03, Rune Jensen <runeofdenm...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Jeg har Adobes afspiller installeret, den virker, men jeg vil helst
> have noget andet, da Adobes er kendt for sikkerhedshuler.

Det skal kun bruges på YouTube, så det behøver kun virke der.

MVH
Rune Jensen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-06-10 16:55

Rune Jensen <runeofdenmark@gmail.com> writes:

> Det skal kun bruges på YouTube, så det behøver kun virke der.

Tror du vil finde youtube.com/html5 interessant.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 15-06-10 13:14

Rune Jensen <runeofdenmark@gmail.com> writes:

> Er der i Ubuntu en mulighed for at bruge alternativ Flash i stedet for
> Adobes?

MÃ¥ske kan du bruge gnash?

--
Jacob - www.bunk.cc

Fra : Rune Jensen

Dato : 15-06-10 07:43

On 15 Jun., 14:13, Jacob Bunk Nielsen <s...@bunk.cc> wrote:

> Måske kan du bruge gnash?

Jeg prøver at kigge, når mail er sat op.

Tak for svar.

MVH
Rune jensen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-06-10 16:54

Rune Jensen <runeofdenmark@gmail.com> writes:

> Er der i Ubuntu en mulighed for at bruge alternativ Flash i stedet for
> Adobes?

Nok ikke i en version som du vil synes er sjov. Hvad er det for Flash
du vil se?

> Jeg har Adobes afspiller installeret, den virker, men jeg vil helst
> have noget andet, da Adobes er kendt for sikkerhedshuler.

Hæ. Hvis DET bekymrer dig så kør en separat Ubuntu instans i en virtuel
maskine.

Fra : Rune Jensen

Dato : 15-06-10 16:01

On 15 Jun., 17:54, nospam0...@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen)
wrote:

> Tror du vil finde youtube.com/html5 interessant.

Ja, vidste godt, at Google godt kan lide HTML5, var bare ikke klar
over, de er kommet så langt.

Jeg kigger på det i morgen, nu har jeg i hvert fald en del muligheder.

Og tak for alle jeres svar ;)

MVH
Rune Jensen