Liveaboard Rødehavet.
Fra : Claus

Dato : 14-06-10 08:07

Hej
Jeg tænker på at tage på Livaaborad i det sydlige Rødehav i slutningen af
november eller starten af december. Er tidspunktet dårligt?, har I nogen
anbefalinger af arrangør og steder? Andre gode råd?

mvh
Claus

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 14-06-10 19:59

On 14-06-2010 9:07, Claus wrote:
> [...]
> november eller starten af december. Er tidspunktet dårligt?, har I nogen
> anbefalinger af arrangør og steder? Andre gode råd?

Det kan blæse en hel del i rødehavet om vinteren, dykningen er dog
stadigvæk super god

Har selv været afsted flere gange om vinteren, og nyt det meget.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, IDCS #505926, TDI Trimix

Fra : Jan Birk

Dato : 26-06-10 03:39

> Det kan blæse en hel del i rødehavet om vinteren, dykningen er dog
> stadigvæk super god

Hmmm, statistisk blæser det faktisk mindre om vinteren end om sommeren;

http://www.windfinder.com/windstats/windstatistic_procenter_jasmin_hurghada.htm

> Har selv været afsted flere gange om vinteren, og nyt det meget.

Enig, det er absolut den bedste tid for en sol-trængende Nordbo

/Jan