Syrlig!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-10 19:24

Blev lidt syrlig, holder min PH ca. omkring 7,6 (nu)
Et sted mellem 7,40 og 7,6 er vist udemærket!

Skal have købt noget nyt Kalium, kroppen bruger en hel del
på at regulere Syre balancen, jeg har noget liggende, men efter
at jeg opdagede mit alarmsystem har været rodbehandlet, så
burde jeg egentlig skifte det ud!

Jeg køre lidt med kvanten og holder det på samme niveau som
i Flaske/Drikkevand!

Egentlig er det bedst at fjerne alt det syrlige i hele kroppen!
Og erstatte / påvirke en masse celler til at være som da jeg var
mellem 17år gammel(folkeskole 10kl) til da jeg var værnepligtig!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-10 19:27

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv37nq$blt$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Den med alarmsystemet er irriterende, Doorchime funktionen dvs.
bip lyd når døren åbnes er fjernet i software/firmware(kun professionelle kan gøre det)
under walk testen virker det fint!(test af alarm systemet) men ikke door chime funktionen,
har prøvet både Hi/Lo og off! Alle sammen er som Off!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-10 19:33

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv37ui$cp0$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Folk bliver syret i sindsyge på ingen tid idag, det ødelægger hjernemassen!
Det er ret normalt for Bjørnholt og Bodil Egeberg ect... at "finde" sindsyge på den måde!
(hvis de mangler patienter eller er luknings truet, der har lige været en underskrifts indsamling i Kjellerup!
1 års tid siden!)

Samtidig er de landsforrædere, der egentlig bare burde stilles op af en væg og skydes
(det er forræderi i et Demokrati at programmere vælgerne)

Bananer er også meget rige på Kalium!