Kattelem til nyt hus
Fra : Steen Suder

Dato : 12-06-10 13:04

Vi er i færd med at bygge nyt hus og i den forbindelse har arkitekten tegnet
løbegården ind i løsningen. Det betyder også at han har tegnet en tunnel i
muren.

Hvor vi bor nu, har jeg selv bygget en tunnel i lakeret krydsfiner ind i
væggen og monteret en Staywell-lem i hver ende.

Jeg tænker dog at der må findes "noget bedre" eller noget der er mere egnet
til formålet.

Hvad er jeres tips?

--
Steen Suder

Fra : Allan G

Dato : 14-06-10 16:00

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> væggen og monteret en Staywell-lem i hver ende.
>
> Jeg tænker dog at der må findes "noget bedre" eller noget der er mere

Hej steen
er det de der staywell kattelemme der åbner en ramme den ene vej og en
mindre klap den anden ?

De duer ikke når der er fart på,

Ud til haven har jeg en Cat mate fra Maxi zoo ikke fordi den er meget bedre,
der lyder et drøn når den bliver åbnet med 30 km/t og hovedet først.
Der var ingang en der skrev her i ng om nogle kattelemme med blødt forhæng ?
blød lukkeklap.

Der er nogle rædsels historier på nettet om katte der er kommet slemt
tilskade med de hårde klapper, så hvis det skal værer nyt så søg lidt på en
med en blød klap.

Mvh Allan