Er den helt gal med dotsrc.org?
Fra : Allan Vebel

Dato : 13-06-10 21:48

dotsrc.org har været meget død hele weekenden,
når man sender et indlæg af sted, kan der gå
flere timer inden det dukker op.

Sommetider kan man være heldig at det er nået
frem til Google Groups, men det går også langsomt
nu.

Normalt dukker et indlæg op i samme Send/modtag,
men lige nu er det bare sløvt.

Jeg sender derfor fra news.tele.dk - bare for at se om
det går bedre.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-06-10 21:59

Allan Vebel skrev:

> Jeg sender derfor fra news.tele.dk - bare for at se
> om det går bedre.

Det gør det faktisk - indlægget er slet ikke kommet
på news.sunsite.dk endnu.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 14-06-10 06:56

Allan Vebel skrev:

> Det gør det faktisk - indlægget er slet ikke kommet
> på news.sunsite.dk endnu.

Det har været galt hele weekenden siden tidligt lørdag
morgen. Og det er endnu ikke repareret her mandag
morgen.

--
Herluf :·)

Fra : Allan Vebel

Dato : 14-06-10 20:41

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Det har været galt hele weekenden siden tidligt
> lørdag morgen. Og det er endnu ikke repareret
> her mandag morgen.

.... og heller ikke mandag aften.

Nå, det er da godt at der er alternativer - nu bruger
jeg dem begge i et stykke tid, for at se hvornår de
er lige hurtige.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk