BBC Vores Planet / Klodens Kræfter på Dans~
Fra : Bo Andersen

Dato : 11-06-10 12:15

Hej.

Er der nogen der ved om subj. fås med Dansk tale ?

Jeg ved at Klodens kræfter har været vist på DR1, med dansk tale.

Blu Ray vil være at foretrække.

Venligst, Bo Andersen.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 11-06-10 17:10

On 11/06/2010 13:15, Bo Andersen wrote:
> Hej.
>
> Er der nogen der ved om subj. fås med Dansk tale ?
>
> Jeg ved at Klodens kræfter har været vist på DR1, med dansk tale.

Er du sikker på, der var dansk tale hele vejen igennem? Jeg mener svagt
at kunne huske, at der også var sekvenser med engelsk tale og undertekster.

> Blu Ray vil være at foretrække.

Du skal jo nok starte med at finde frem til den oprindelige titel,
d.v.s. på engelsk. Ideelt set vil den danske BR-udgave have samme titel
som da programmet blev sendt på dansk TV, men vi lever ikke i en ideel
verden, så det er godt at have noget at søge ud fra.

Desuden bør du nok soørge i gruppen < news:dk.medier.tv > i stedet.

--
Peter Knutsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-10 10:04

"Bo Andersen" <nyhedsgrupper@gmail.com> wrote in message
> Hej.
>
> Er der nogen der ved om subj. fås med Dansk tale ?
>
> Jeg ved at Klodens kræfter har været vist på DR1, med dansk tale.
>
> Blu Ray vil være at foretrække.

De findes på blu ray, men kun med danske undertekster og altså ikke tale.
Titlerne er hhv. Planet Earth og Earth-The Power of the Planet.