En ridse!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-10 08:54

Jeg har lige lagt mærke til, at jeg har fået en lille ridse i panden!
(det har været der siden igår morges, det burde være groet sammen nu!)

Frie radikaler(giftstoffer), når en celle bliver ramt og dør, så skal cellen ved siden af
dele sig, hver gang en celle deler sig, går der en hak af tælleren i DNA´et inde
i cellen!

Jeg er 37 og gider ikke bo i et land, hvor jeg jeg bliver myrdet som 25 årig, af landsforrædere
og programmeret til at sidde og stirre ud i luften i så mange år, uden at nogen gør det "rigtige"!
(og veksle mellem 80 procent vågen og 30 procent vågen)

At være gjort til en biologisk 80 årig som 37årig ! På grund af skide landsforrædere, jeg har gået
spist anti-oxidanter/pectasol osv... i et så stort omfang, at det er højst sandsynligt at det er den
eneste grund til at jeg er i live!

Samtidig er jeg programmeret til ikke at måtte forsvare mig(før det er for sent)
Og har det som om, at der bliver hældt frie radikaler/gift ind i bihulen på mig når jeg sover!

Når jeg vågner, så er øjet i den side jeg ligger på blodsprængt! Pupillen i mit højre er så meget større,
end venstre at det næsten kun kan betyde hjerneskade!

Danmark er ikke et land, hvor en person der er programmeret forsvarsløs og hjælpeløs kan overleve!
Jeg tog mig selv i at gå som om jeg er/var beruset to gange i morges!(jeg drikker ikke alkohol)

Efter jeg gik med til at prøve EMDR for at se om det kunne hjælpe på en depression pga.
Seratonin mangel, på grund af noget med maven(har jeg fundet ud af)!!

Og tog Karsten Bjørnholt og Bodil Egeberg i landsforræderi,(DF) har jeg aldrig været rigtig vågen,
og aldrig haft en reel chance for at overleve og forsvare mig!

Der er ikke nogen tvivl om at min læge er udulig, højst sandsynligt afpresset af Bjørnholt!

Jeg ved allerede, at der bliver nødt til at sidde noget i min bihule!

Og jeg ved det bliver sat ind konstant(når jeg sover, derfor ridse i min pande!)

Desuden er der brugt år på programmering, der er beregnet på at slå mig ihjel, og få mig til at fremstå
som en sindsyg!

Uanset hvad, så starter jeg som en person med et pletfrit rygte! Mit fysiske helbred er ekstremt godt!
Min intilligens kvotient var (efter hvad jeg ved, den højeste nogensinde, høj nok til at holde hemmelig!)

Min personlighed er forsøgt lavet om, mit sprogbrug også!

Uanset hvad, så er alle påstande om mig "løgn"!!
Og jeg er blevet tilsvinet i hele verden, under tortur programmering(udtrykket er brugt med vilje)
Jeg er blevet sat til at sige foran et kamera
"at jeg vil kneppe kvinder med en hund" (det tog flere timer, ved andre vil det tage et par minutter)
Grunden er at jeg ikke bryder mig om DF(derfor hunde ie. Muslimske hunde)!
Og DF´s sociopater syntes at det var sjovt!

Torturen har været så ekstrem, at min hjerne er blevet kvante mekanisk af tortur (og det er ikke engang løgn)

Alle Religiøse Mirakler er kvante mekanik!
Og alle dem der forsøger at slå plat på min historie, når jeg er død, kommer hen et sted i millioner af år,
Hvor de er villige til at gøre alt for at undgå at være i en dag! Inklusiv at sørge for, at de selv er blevet til en abort,
inden de bliver født, hvis de får muligheden(og det gør de nogen gange) og efter to er villige til at gøre det samme
med deres familie!

Helvede eksistere, jeg har gjort det!
Alt hvad i mindst vil have, når i mindst vil have det! Selvforstærkende og felsikret imod
det der bliver kaldt "Murpys lov'' på nuværende tidspunkt! Men snart bliver lavet om til noget andet,
eller måske ikke! Under alle omstændigheder så er det "alt hvad der kan gå galt vil gå galt" og når det gør,
så bliver hullet lukket!

Og der bliver fejl sikret imod at fejlsikringen forsvinder! Og fejl sikret imod at fejlsikringen som sikre at fejlsikringen
ikke forsvinder eller ikke virke , holder om med at virke ect ect....

Det er ret simpelt! Det er kvante mekanik!
Skulle det praktisk taget umulige ske, at nogen slipper væk, så bliver der sikret imod det!
Belønningen er et kort stykke tid uden for, men før eller siden er de/i tilbage igen!
Og måden i kom væk på er fjernet!

Gunden til at det eksistere: Hævn!
(jeg er blevet programmeret til ikke at måtte hævne mig, og ikke at måtte hævne mig på de rigtige)
Desuden er historien allerede kørt ind i underbevidstheden!
Og jeg er programmeret til at gøre noget for folks religion!(så jeg kunne blive en religiøs idiot)
Desuden er jeg programmeret til altid at tro, at de skyldige(i det jeg blev udsat for) aldrig kan gøre noget forkert,
så når de ryger i, så er de jo ikke de rigtige!!! Men helvede ved!

Alt hvad jeg har haft skrevet, i en del år, er fyldt med beviser på helvedes eksistens og kvante mekanik!
Og der er uden tvivl, nogen steder der sidder et mærkat på mig, som siger(prior knowledge)
på terrorist angreb og altmuligt andet!

Hvilket jo er passende nok! Eftersom at helvede terrorisere folk til at opføre sig pænt
ved simpelthen at eksistere!

Og det er ligeså virkeligt som planeten i bor på! Hvis i kan falde ud af virkeligheden
og dukke op et andet sted, eller tidspunkt! Så kan i måske slippe væk, indtil det hul bliver lukket!

Det er Kvante Mekanik!
(og når i bliver kvante mekankniske af tortur og det gør i, så husk at være taknemmelige! Det er der åbenbart nogen
der synte at jeg burde være, for det min hjerne har lært sige selv for at overleve!
Og i mine øjne er i sammen medskyldige,i større eller mindre grad)

Så må i se om i kan finde en måde at slippe væk på, og udvikle evnerne til det ,samtidig med at i
bliver udsat for det, i mindst vil når i mindst vil det!

(min underbevidsthed bryder sig ikke om "hel hvede" jeg fik halsbrænd&sure opstød af det, da jeg var yngre!)

Dem der sætter ting ind i min bihule, kan fjerne det hele igen og få 10 millioner år ekstra i helvede,
eller lad være eller og få 20!

Og min bolig skal være i samme stand som før og det der mangler, skal være der igen!
Ellers kommer i til at forstå, at altid er lang tid(efter et par milliarder år, og altid dårligt nok er begyndt)
så begynder i at forstå!
(hvis der bliver brugt Muslimer af nogen, så er det dem der har manipuleret dem til det, det går ud over,
sammen med psykiatri, scientologer og medlemmer af DF(det politiske parti, det var dem der blev startede med forræderi af
Pia K som sjovt nok ikke er min kusine(som også hedder Pia K) men en Politiker med efternavnet Kjærsgaard) og
Jøderne(børnemishandling og ritualiseret latterliggørelse af mænd ved at skamfere deres kønsdele)

Den der ler sidst, ler og har lidt ondt af jer!
I kan kalde det manden med leen!
Eller en grim Peter!

I kan selv indsætte de tegn der mangler og rette stavefejl(min stavning er forsøgt ødelagt med programmering)

Og nu går jeg igang med noget reperation og vedligeholdelse af mig selv!
og sover et par timer så kan min underbevidsthed køre med kvanten imens og hjælpe til!

Og til højre fløjen:

Der er en Farvet Præsident med Arabisk Navn
og verden er så småt begyndt at være bange for at spise gris
på grund af A´s indflydelse som kun er en sygdom hvis A vil ha
det!

Og helvedet er ikke frosset til!

Så kan de også være lidt A, men egentlig er der kun en mig!
Men de ved da hvem, der er og burde være et forbillede for dem selv
og andre! Også selv om det kniber for dem engang imellem!

Ellers kan de få et drag over nakken, eller som i Danmark
(gå efter benene, eller rettere stængerne, ihvertald er de blevet tacklet
for første gang i en del tid/underbevidsthed og kvante kørsel),
og bliver det igen indtil de blive Muslimer i Elektriske biler!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-10 14:09

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c109a1d$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Grunden er at jeg ikke bryder mig om DF(derfor hunde ie. Muslimske hunde)!
> Og DF´s sociopater syntes at det var sjovt!

-snip-

Og uden tvivl så har Bjørnholts tilsvinings maskine sørget for at alle de sygelige pervers kællinger
der bliver taget i en pinlig situation med en hund, giver mig skylden!

Og efterhånden syntes folk at det er en god ide at jeg får skylden, fordi jeg er jo bare en giftig sindsyg,
hvorimod de har hele livet foran sig!!

De har haft mere liv end mig! Også selv om de kun er 15 år gamle og deres forældre er afpresset
til at sige pæne ting om DF!

Bare afliv dem! Og send dem i helvede!
gi dem nogle pisk, og hæld koldt på dem!
jeg er ligeglad, kvinder har bevist de er værdiløse
til alt andet end at være sex legetøj og det at være gravide!

Jeg finder mig ikke i det!
(jeg har fået alt hvad jeg absolut ikke vil have på personligt plan i 12år, jeg har været cølibat
siden jeg var 19år gammel bortset fra jeg blev voldtaget af 2 mænd og 3 kvinder, under tortur programmeringen!)

Under alle omstændigheder hvis de prøver at give mig skylden, så ved i at lugter lidt af hund!
Og er nogle sygelige møgsække!

De burde egentlig torteres og tilsvines i hele verden, så er det da i det mindste gjort ved nogen af en grund!

Men i det mindste wså sig vuf til dem engang imellem, så kan det være at de afliver sig selv og kommer hurtigere
derhen hvor de høre hjemme!

Hvis i forsøger at myrde min børn, så svare jeg igen!
Og det er forsøg på at myrde dem, hvis der bliver brugt frie radikaler på en
mand der ikke har børn endnu!

Så er det næsten lykkedes at gøre mig til et dumt svin?(Programmering)
bortset fra hvordan kan man være et dumt svin når man ikke finder sig i at blive tilsvinet
med løgnhistorier! Det havde været noget andet hvis feks. mit navn havde været det samme
som Scientologernes grundlægger, den udulige hund kunne ikke engang bruges til at ødelægge psykiatrien!

Alt den tid og regnekraft spildt på en latterlig marketing type og dårlig forfatter!
Latterlige narhoved, en brumbasse uden værdi, som aldrig har været i stand til at gøre en skid selv,
bortset fra at sælge brugte biler til idioter!

Tid,Tyngdekraft og Hastighed og Xenu-Unex et ur baglæns
Se nu her! De nye Star Wars film er noget lort!De kravler rundt i vulkaner og lort,
han fatter ikke en skid, Det var bedre da Akbar var chef for oprørsflåden
"Allah u Ackbar!" Måske ikke ligefrem en stor fisk men masser af fiskeolie,jeg har en del stående!

Lucas fuldskæg, og er ikke en racist!
Og fortællingerne ligger dybt ,næsten dybere end religion, og kan bruges til at
manipulere og påvirke folks tanker og holdninger, hen i den retning hvor at
menneskeheden ikke slår sig selv ihjel!

Lille Peter edderkop kan klatre rundt i et netværk af historier i underbevidstheden og påvirke!
Og jeg må gerne! Det er religiøse mirakler når jeg gør det! Hvis Bjørnholt gør det så er det
tortur hypnose og emdr!!!!!!

Men som sagt

En Farvet Præsident med Arabisk navn!
Tak for hjælpen til
George Lucas (Star Wars)
Magret Weis og Tracy Hickman(Dragon Lance)
Douglas Adams (lidt af hvert)
og til Upper Echelon ,
Dan Simmons(Hyperion)
og andre!

Diverse Hollywood Film ect.

Men der er en nemmere måde at gøre det på!
Det er bare, at dem med med forestillings evne nok til bryde sig om videnskabelig
fiktion har mere omløb i hovedet end andre!

-----------------------
Gad vide hvad det er , der får folk til at tro det er i orden at tilsvine folk der sidder
og ikke kan forsvare sig! Det er den med de møgsækkene ,ligeså snart de tuder lidt
så syntes folk det er syndt for dem, selv om det er dem der med fuldt overlæg lugter af hund og tilsviner
uskyldige mennesker og ødelægger deres liv eller forsøger på det!

Se på dem og forestil jer dem med en Sankt Berhard! De har gjort det alligevel og kan åbenbart godt li det!
Det kan selvfølgelig være at Bjørnholt har fået dem til det hvem ved?

Eller bare har brug for en at give skylden!

Og konto nummeret er ægte, Brug det til at sætte penge ind, det er derfor det står der!
Klik på nogle link og se hvor stor værdi der er i mine forklaringer!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-10 09:39

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:huqo59$t6j$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> Klik på nogle link og se hvor stor værdi der er i mine forklaringer!
Ridsen er væk(der er en lille rød plet!)
Det tog 3 dage, 2 dage mere end det burde!

Det er almindelig regeneration
Ikke noget kvante mekanink!
(hvilket betyder at der har været brugt frie radikaler)

Desuden så har jeg stadig et blodsprængt øje når jeg vågner!
Det er altid den side jeg ligger på(men imorges begge to)

Og med de mængder af pectasol jeg har haft indtaget i lang tid
og C-vitaminer plus en masse andre anti-oxidanter!

Det betyder også at den mest lovlydige person i landet ikke kan overleve i
Danmark, hvis de er gjort uvågne med EMDR!(men bare bliver slået ihjel i løbet af 12år!)
Det syntes jeg er noget svineri, når folk istedet kunne aflives øjeblikkelig!
(for at gøre det værre, så hvis folk bliver gjort syge med frie radikaler, og tilsvinet med løgnhistorier mens
de er uvågne, så ser folk bare på dem som en "sindsyg løgnhals som vi hader og syntes er et dumt svin"
mens personen sidder og kan ikke bevæge sig og er programmeret forsvarsløs!
Der er aldrig den mindste chance for at forsvare sig!(og hvis familiemedlemmer er myrdet,
eller rodbehandlet i hjernen, så er det slut!

Det kan da ikke være rigtigt!
DF har kostet Danmark så mange gode mennesker mens dyrene sidder over tinget!
(og det er fuldstændigt ligegyldigt hvad de foretager sig af manipulation, bakket af andre,
og konstant forsøger at give Muslimer skylden)

Og jeg ved allerede hvem der "HAR" myrdet Kurt Westergaard,
hvis han bliver myrdet 6 måneder inden et valg! Også selv om DF har brugt Muslimer!

Og det sjove er, det der betyder noget er hvad jeg "ved" !
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-10 09:45

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv25g6$287$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
Og ja, jeg er begyndt at anse DF(det politiske parti) og deres medlemmer for at være dyr!
Og de slipper ikke ud af helvede af den grund!

De kunne selvfølgelig blive Muslimer, og slippe for både helvede og det at være anset for at
være dyr!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-10 09:50

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv25ro$3o5$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Jeg tog lige et programmeret røvrendingsforsøg(underbevidsthed)
"du skal være et dumt svin" og "gør det der er bedst for DF" og
"gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"

---DF har kostet Danmark så mange gode mennesker mens dyrene sidder over tinget!---

Den sætning kan misforstås, og giver mig en masse problemer, jeg kan mærke det, og nu skla jeg påvirke
bare for at overleve!

Det er så fuldstændig pisse irriterende og noget svineri!