Fremtiden for Twix.
Fra : Stig Johansen

Dato : 10-06-10 08:51

Kære alle katteelskere.

For det første vil jeg gerne takke alle for deltagelse i hans fremtid, og vi
har fundet den (i mine øjne) bedste løsning.

Det handler lidt om, at naboen fik Mille kort tid efter vi fik Twix.
(ca. 3 år siden).
Allerede fra første 'barnsben' viste det sig, at de var 'kærester'.
De har gennem årene leget sammen, spist sammen, dog så det er Mille, der
styrer spiseordenen hos naboen - altså når Mille havde spist, måtte Twix få
resten.

Der var to 'stemmer' da jeg fik problemet - den ene (hunkøn) samt børn
ville grumme gerne have Twix, mens den 'anden' ikke rigtig syntes der
skulle være to katte.

Men efter den ene(hunkøn) har blødgjort hjertet hos den anden, har de nu
taget Twix til sig.

Han har fået chip til kattelemmen, og vi var til dyrlægen for tjek, og det
var ok.

Dog mener jeg har har tabt sig, for han er røget 'ned' på ca. 6.8 kg, men
det er nok sommervægten for ham.

Det bedste er, at han forbliver i vante omgivelser, da han er vant til at
lege med Mille - og 'kysse', så fra min side er det en ekstrem lettelse, og
jeg ved 100% sikkert han får et godt hjem.

(Ja, på en eller anden måde har det været hans andet hjem gennem de sidste 3
år).

Min situation gør, at jeg ikke har adgang til internet på 'ubestemt' tid.

Men tak for vore diskuuussioner, og som de siger i Startrek: "Live long and
prosper".

Kan i hygge jer, kære venner, og husk at kaste kærlighed over vore katte -
de dejlige dyr.

Stig Johansen

Fra : Anelise

Dato : 10-06-10 21:28

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> prosper".
>
> Kan i hygge jer, kære venner, og husk at kaste kærlighed over vore katte -

hej Stig
der faldt en sten fra mit hjerte, da jeg læste ovenstående, for jeg har nydt
dine mange billeder af Twix og har altid ønsket mig en rød kat, men men men
jeg har allerede 4 katte i en relativ lille bolig, og mine katte er
indekatte med kattegård, så derfor har jeg ikke tilbudt at overtage din
smukke kat.
Det glæder mig derfor meget at høre den fine løsning, som du og naboen har
fundet frem til.
Jeg ønsker dig og Twix alt det bedste i tiden fremover.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Ladyinred

Dato : 11-06-10 07:05

> [...]
> prosper".
>
> Kan i hygge jer, kære venner, og husk at kaste kærlighed over vore katte -

Hej Stig

Hvor er jeg dog glad for du har fundet en god løsning for Twix i den
uheldige situation der er opstået for jer.
Det er rigtig godt for ham han kan blive i de omgivelser han nu engang er
vant til.
Jeg vil savne dine indlæg og billeder af dejlige Twix!

Jeg ønsker alt det bedste for Twix og dig.

Mange hilsner
Birgit

Fra : Ragna

Dato : 11-06-10 08:08

Man kan ikke andet end at være glad over den fine løsning på dit og Twix's
problem, men samtidig er det trist, at vi ikke længere vil kunne se dine
gode billeder og høre dine små beretninger fremover.
Også jeg ønsker jer begge alt godt i fremtiden.

--
Mange hilsener fra Ragna.

Fra : Heidi

Dato : 18-06-10 21:40

Hej Stig

Når det nu skulle være, så er det da en totalt perfekt løsning for Twix, og
jeg ønsker alt det bedste for ham...og dig i fremtiden.

Jeg vil se frem til at du kommer på banen igen, forhåbentlig snart :)

Mange hilsner
Heidi
Miver og Mulles mor

--
Online salg af Summerbird chokolade og gammeldags håndlavede bolcher
http://choco.dk