Hund i ishuler eller drypstensgrotter
Fra : HSLK

Dato : 10-06-10 17:49

Hejsa

Her til sommer har vi snakket om at se ishuler eller drypstensgrotter.
Men vi har desværre et lille problem med at vores lille vovse ikke kan
være alene i campingvognen (igen problmer her hjemme) så han er normalt
altid med os enten i taske eller sin vogn og det er meget få steder det
ikke har kunne lade sig gøre.
Men er der noget rent heldbreds mæssigt der ville forhindre at tage ham
med i en disse huler, vil han have svært ved at trække vejret ???
Om han må er en helt anden sag.

Knus Henriette.

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-06-10 18:15

"HSLK" <bankehyttenkattebakke@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Men er der noget rent heldbreds mæssigt der ville forhindre at tage ham
> med i en disse huler, vil han have svært ved at trække vejret ???

Hvis hans helbred ellers er iorden, skulle der vel ikke være noget i vejen
for at tage ham med. Hvis I kan trække vejret i én af disse huler, skulle
han vel også kunne. Jeg kan ikke forestille mig, at der skulle være noget i
vejen for det. Hunde er som regel meget hårdføre.

En anden ting er, om I kan tage ham med. Jeg vil da tro at hvis i har ham i
en taske, er der da sikkert ingen der forbyder jer det. Det kan jo godt være
at der er strikse regler for hundes adgang, men det kan I vel undersøge når
i kommer til det land hvor hulerne er. God rejse.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : HSLK

Dato : 11-06-10 10:21

Hejsa

> [...]
> vel også kunne. Jeg kan ikke forestille mig, at der skulle være noget i vejen
> for det. Hunde er som regel meget hårdføre.

ok jeg er asmatiker så jeg er som regl mere sart men har pt ingen
problmer haft så hvis jeg kan få vejret burde det altså ikke være en
problem for ham. Super

> [...]
> at der er strikse regler for hundes adgang, men det kan I vel undersøge når i
> kommer til det land hvor hulerne er. God rejse.

I en hule ville jeg nok have ham i taske medmidre den er egnet for
klapvogne så er det trods alt nemmer og mere konfortabel for ham og mig

vi er ved at få lavet en plade som vi kan sætte foran døren så han i
hvertfald ikke kan låse døren op så kan vi begynde alene træning i
campingvogn men er der for varmt skal han alligvel ikke side der alene.
Ligesom han heller ikke skal side i bilen alene i varme.

Knus Henriette.

Fra : Jopa

Dato : 10-06-10 18:48

HSLK skrev den 10-06-2010:

> Men er der noget rent heldbreds mæssigt der ville forhindre at tage ham med i
> en disse huler, vil han have svært ved at trække vejret ???

Jeg har været i drypstenshuler både i Italien og Østrig, og ingen
problemer med at trække vejret.

Der kan være lidt problemer med plads derfor skal man have hjelm på

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : HSLK

Dato : 11-06-10 10:24

Hejsa

> Jeg har været i drypstenshuler både i Italien og Østrig, og ingen problemer
> med at trække vejret.

Super så skulle det ikke være et problem.

> Der kan være lidt problemer med plads derfor skal man have hjelm på

Puha så er jeg spændt på om jeg kan styre min klaustoforbi, det gik
fint i sommers men det var også en stor hule da vi kom ned i en mindre
gang kunne jeg godt mærke det begyndte men jeg styrede det og jeg var
stolt.

Her var vi to hunde familier og vi delte os så det ene hold passede det
andet holds hund mens vi var inde i år er vi alene.

Knus henriette.

Fra : John T.

Dato : 12-06-10 12:41

"HSLK" <bankehyttenkattebakke@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men er der noget rent heldbreds mæssigt der ville forhindre at tage ham
> med i en disse huler, vil han have svært ved at trække vejret ???

Når vi tar?på ferie, kommer vores 2 hunde (Labrador og Gravhund)
altid i hundepension, de har godt af at savne deres "far og mor"
de er utrolig kærlige og lydige når man har hentet dem,
og glæden for os er utrolig stor ved gensynet.
MEN, det gælder jo om at finde den rigtige pension.
Vi har fundet Karins hundepension på Sydsjælland,
helt ude på landet.
Og der kommer vores hunde også nytårs aften.
Karin har højtalere i lokalet og spiller klassisk musik,
så hundene absolut ingen brag kan høre,
det er meget betrykkende for os.
Af ovenstående kunne man tro at vi havde noget med
pensionen at gøre, men det har vi ikke,
vi er bare meget, meget tilfredse kunder.
Hilsen Lisa