Et forsøg på at gøre mig til en voldtægts ~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-10 15:47

Et forsøg på at gøre mig til en voldtægts forbryder!

Der er forsøgt sat lighedstegn mellem kvinders "seksuelle ophidselse"
og deres "frygt" i min underbevidsthed/brainstem/instinkter!!!

Det er fuldstændigt muligt for kvinder at føle både frygt og seksuel ophidselse
samtidig! Men de er absolut ikke det samme! Og min instinkter skal ikke perverteres
til at tro det på nogen måde!

Testosterone diktere hvordan mine instinkter skal være
Testosteron er til konflikt og sex!
Vred,foragt og sex! Hænger sammen!
Fjern konkurrenterne og knep kvinderne,
det er sådan, at det skal være, langt nede i den mandelige psyke,
ellers er alt der er bygget ovenpå perverteret/krøblet/forkert og ondt!!!!

Jeg er Cølibat og har været det siden jeg var 19år gammel!(dvs. har ikke haft sex med nogen!)
Men blev voldtaget under tortur programmeringen(og jeg bruger ordet med vilje)
af 2 mænd og 3 kvinder!!

Jeg har aldrig voldtaget nogen, heller ikke selv om at jeg er "en mand der har været involveret i en voldtægt"
fordi jeg er blevet voldtaget!!!!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx