BCD fra Mares-AirTrim inflator-system?
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-06-10 17:07

Hej.

Jeg har tænkt på at købe denne BCD
http://www.scubastore.com/scuba-diving/mares-origin-sport-at-mrs-plus/5311/p
Er der nogen der ved om der er noget man skal være opmærksom på, angående
det der AirTrim inflator system?
Nogen der bruger denne type BCD? Tænker på om det virker så godt som de
skriver.
Hvordan puster man luft i manuelt, er det i den lille slangestump der hænger
nede i højre side?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 07-06-10 19:35

On 07-06-2010 6:06, Jørgen Nielsen wrote:
> [...]
> det der AirTrim inflator system?
> Nogen der bruger denne type BCD? Tænker på om det virker så godt som de

Man skal lige vende sig til dem, hvis man aldrig har dykket med dem. Men
når det er sket er de rigtigt gode at dykke med.

Selvfølgelig smag og behag.

> Hvordan puster man luft i manuelt, er det i den lille slangestump der hænger
> nede i højre side?

Korrekt.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, IDCS #505926, TDI Trimix

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-06-10 17:12

"Soren 'theDiver' Reinke" <soren@REMOVEreinke.dk> wrote in message

> [...]

Selvfølgelig smag og behag.

> Hvordan puster man luft i manuelt, er det i den lille slangestump der

Korrekt.

Hej Søren.

Tak for dit svar.

Fra : flemming.pless@gmail~

Dato : 14-06-10 01:47

Jeg har haft en Mares Airtrim BCD og var meget glad for den. Solgte
den fordi den var for stor. Når man først har vænnet sig til den,
hvilket mest handler om at huske at der ikke er den gammeldags slange,
der skal løftes op når der skal luftes ud, så er den helt perfekt.
Angående den lille slange til manuel pust, så virker det lidt
kringlet, men det virker ok.
Er så sidenhen gået helt over til vinge, men det er en helt anden
diskussion.
Personligt vil jeg råde dig til at prøve et eventuelt nykøb med din
våd/tørdragt på

Mange hilsner

Flemming Pless