Nabo, og sprogbrug!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-06-10 19:34

Jeg talte lige lige lidt med min nabo om, Bjørnholts forræderi osv.
Og for første gang i lang tid følte jeg mig lidt rasende og vred!
(sådan at det føltes rigtigt) men stadigvæk langt fra nok!

Min talemåde er blevet ændret: jeg brugte ordene kraftedme og fandme!
Noget jeg sagtens kunne finde på før! Men kun meget sjældent, og især nu er det
ret vigtigt at jeg ikke går og taler som en voldelig sindsyg!
(kraftsørme er jo ikke lige noget man kan bruge når man snakker med folk)

Jeg kan huske at jeg fik besked på at bruge de ord "en hel masse" ordret!
der var en del af dem, bla. fik jeg at vide "du skal bruge ordet smadre en masse"
ordret! (Sanne Hovgensen)

Bla. nævnte jeg at Bjørnholt forhåbentlig er en person der slår sig selv ihjel ved at binde sine hænder på
ryggen og hoppe i havnen, på Falster!(Det er jo sket før dernede)

(trusler mod mig selv og andre var også noget jeg fik besked på, og er sluppet af med!)

--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-06-10 19:55

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hue5ak$u38$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Det har så været i 98-2002(deromkring)
møgkælling, hun burde være en muslim i en elektrisk bil!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-06-10 20:39

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hue6id$3gg$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
nå, ja jeg har indtaget noget Kalium,
og kort tid efter jeg snakkede med naboen og var lidt rasende(da jeg fortalte om Bjørnholts Forræderi)
begyndte jeg at få lidt kvalme(programmering- for at ødelægge hjernemassen, sexlyst bliver programmeret væk
og der bliver sat lighedstegn mellem fysisk smerte og vrede)

Testosteron grunden til at mænds hjerner i gennemsnit vejer 200-300 mere end kvinders!
En hulens masse regnekraft! (for lavt niveau kan også føre til osteoporose)

Det skal lige nævnes at selv Hvis det havde været lovligt at gøre ved folk,
så har jeg aldrig haft problemer med at styre min vrede, aldrig haft problemer med politiet
før, jeg har haft kontakt med dem et par gange efter programmeringen og er aldrig dømt for nogen forbrydelse!

(jeg blev tvunget til af Bjørnholt at påstå at jeg havde slået en person for at redde personens liv så hun ikke
blev myrdet ligesom min far og jeg forsøgt givet skylden, simpelthen for at jeg kunne blivbe kaldt en "voldelig vanvittig")

Det kunne da være interessant at se om de kan holde til en voldelig Nicolaysen!
Jeg tvivler på det!

Alle ægte religiøse mirakler er baseret på kvante mekanik
(en hjerne der er så torteret at den for at forsvare sig, gør ting, som......nå ja!)