Mirakuløst hvad vand kan bruges til!!!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-06-10 07:18

Det er utroligt så meget bedre man kan få det af at sætte en
vandflaske på sit Dørhåndtag! Når man lægger sig til at sove!

Puha det er efterhånden mange år siden 12år!
At jeg gik med til at prøve EMDR og tog Bjørnholt og co.(DJ Ævl, Bodil Egeberg og andre)
i landsforræderi!

(DJ Ævl, han kunne godt ligne min læge Henrik Hassing lidt, men er Absolut ikke ham!
Det er bare at ud af de mennesker jeg støder på engang imellem i min hverdag, hvor jeg har vadet rundt
uvågen(labotomiseret og programmeret i de sidste 12 år) er han den person der ligner ham mest!!!
Hvad jeg ikke ville give for at få fat på ham en enkelt gang!!!!
(Pædofil Sadisten - gad vide hvor mange børn han har torteret ihjel, eller for den sags skyld voksne
han har haft torteret/programmeret til at være børn i hjernen og bagefter myrdet,
nå men jeg har jo haft skrevet om hans udseende før og er ikke ligefrem blevet oversvømmet med
henvendelser om hvem han kan være)
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-06-10 10:09

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hucq7t$srm$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Det hjælper selvfølgelig at man kan se vandflasken udefra!
(lille rude i hoveddøren)

Det kan være at Bjørnholts sindsyge(DF core) er programmeret til ikke
at må lave oversvømmelse i folks bolig!

Eller sprøjte med vand! (gad vide hvorfor?? Du må ikke sprøjte med vand "idiot")

narhoved!

FUT: Follow up to dk.politik

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-06-10 10:24

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hufokm$moc$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Hvis politiet vil undgå at blive til en der laver brand i Balle!
Så prøv vandvognen!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-06-10 10:30

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hufpfl$pkr$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Brand i Balle, Baller der brænder, endefuld, røvfuld,
I kender selv hans sindsyge!

Alle hans bekendte, venner, familie og ofre skal bare have at vide at de kun må gøre skade på Karsten Bjørnholt!
og Karsten Bjørnholt er hans børns far! Og hans børn er hans! Og at ham de må gøre skade på er hans Naboer´s
Nabo som er den Karsten Bjørnholt ser et spejlbillede af når han ser i et spejl ect....!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-06-10 10:32

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hufpqd$qkb$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Undtagen mig!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-06-10 10:37

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hufpvh$rct$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Jeg må gøre skade på hvem som helst, hvis nogen har et problem med det
så kan de sige det til politiet! Efter jeg har gjort det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-06-10 12:35

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c0b6c3c$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Nå, men jeg mangler stadigvæk en stor del af min IK!
Men er ihvertfald mere vågen idag end igår!