Peger fingre!!(bedre linje ombrydning)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-10 15:14

Jeg lagde lige mærke til, at min nabo er blevet lidt syg og ryster, fra bivirkninger(medicin)

Det kan være at de sindsyge beskyldninger rettet mod mig er blevet flyttet til ham?
Sådan, at hvis,det bliver opdaget, at de er flyttet, så tror folk jeg er et løgnagtigt svin,
der giver andre skylden for at slippe væk!
Og det originale sted de kom fra, eller rettere burde sidde, slipper af med dem (DF)
Eller Bjørnholts familie eller hvem der nu har betalt ham!

Er det ikke noget med, at de ikke TØR eller VIL indrømme at de er løgnagtige og udulige væsler og svin,(kælling mentalitet)
og vil hellere flytte beskyldningerne over på nogle andre end at indrømme at de er løgnagtige sygelige perverse degenerede
røvhuller!

--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-10 15:18

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c090a2d$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Nå, men jeg er lidt mere vågen idag end igår!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-10 16:31

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hub1uu$vaq$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Men stadigvæk har jeg kun lidt over halvdelen af min IK!
Men jeg måbare finde ud af hvad det er de har prøvet at plukke ud af psyken/programmet
(samlede viden,erfaring,oplevelser plus noget viden om en selv, fysisk ect.)

Jeg tror det er noget med sex lyst, og det at de ville have at jeg skulle være en perverser istedet
for en rigtig mand!

Der må simpelthen ikke være noget der forstyrre rigtige mænd i psyken på det område, det havde været noget
andet hvis det var sådan en som Bjørnholt eller eller mænd fra Bodil Egebergs familie!

Min sex lyst skal være præcis som den var, da jeg pheew gik i 3.klasse og frem til jeg var 24, for at undgå
at blive gjort pervers!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-10 16:35

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hub686$hpp$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
> Min sex lyst skal være præcis som den var, da jeg pheew gik i 3.klasse og frem til jeg var 24, for at undgå

Det er nok bedre at jeg gør det som mellem 11år gammel og frem til 23