Andet multimedie
bentjuul 3670
Lysshow på skærmen
Fra : Helge

Dato : 03-06-10 16:44

Hej, håber det er den rigtige gruppe...

Knægten skal holde fest, og så skal der jo næsten være noget lysshow...

Jeg har for længst smidt det lysshow ud, jeg havde, da jeg var ung, og de
ville nok også ligge flade af grin, hvis de så det, men så kom jeg til at
tænke på, om der mon ikke findes et eller andet program til computeren, som
man så kunne sætte til en fladskærm og så bruge det som lysshow...??

Windows Vista.

mvh. Helge

Fra : Rado

Dato : 04-06-10 20:59

On Thu, 3 Jun 2010 17:44:04 +0200, "Helge"
<nyhedsgrupperGULBIL@hotmail.com> wrote:

> [...]
>tænke på, om der mon ikke findes et eller andet program til computeren, som
>man så kunne sætte til en fladskærm og så bruge det som lysshow...??

Der findes en del screensavere der måske kan bruges:

http://www.geisswerks.com/drempels/
http://www.synthesoft.com/psych/psych.htm
http://www.vicman.net/getfree/psychadelic.html
http://www.softpedia.com/downloadTag/psychedelic+screensaver

Der er også nogle her, f.ex. LightSOURCE, med 15 forskellige
screensavere og forskellige indstillinger, men den koster lidt over
200 kr.

http://www.sacred-geometry.com/lightsource2ndedition.html

Demo af en af skærmene:

http://www.sacred-geometry.com/The%20Flower%20of%20Life%20-%20LightSOURCE%20preview.html

--
Rado
"Den genetiske kode minder ikke om software - den ER software,

Fra : Helge

Dato : 06-06-10 21:33

Hej Rado, tak for links...

Helge