Tens muskel behandlings apparat
Fra : Martin Hald

Dato : 01-06-10 22:54

Jeg søger efter et Tens muskel behandlings apparat.
Enkelt godt nem og simpel og duo/ 2 kanalers model så jeg kan regulere
styrken særskilt i H og V side.
Hvor kan jeg mom finde sådsn et ?
Elektroderne skal helst ikke være dem med en tyk gele agtig klump.
Kan en herinde foreslå mig en model og evt et link til hvem der forhandler
dem til en fornuftig pris

På forhånd tak.

M.H

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-10 09:57

"Martin Hald" <12.34@56.78> skrev i en meddelelse
> [...]
> Elektroderne skal helst ikke være dem med en tyk gele agtig klump.
> Kan en herinde foreslå mig en model og evt et link til hvem der forhandler

Der er ikke andre, der har budt ind med et svar, så...

Jeg kender ikke så meget til området, og er også lidt i tvivl om hvorvidt du
ønsker et professionelt apparat eller det blot er til privat brug.

Jeg vil nødig anbefaæle det ene frem for det andet på det grundlag, men kan
anbefale dig at søge på muskelstimulation evt kombineret med elektrode - så
kommer der en række links op af forskellig lødighed.

Din søgning kan også raffineres ved brug af TNS i stedet for tens.

Formentlig kan også Seelen Care eller Mærsk Andersen hjælpe, men om de
sælger til private ved jeg ikke.

Med venlig hilsen Leopold

Fra : Peter

Dato : 02-06-10 11:53

> [...]
> Elektroderne skal helst ikke være dem med en tyk gele agtig klump.
> Kan en herinde foreslå mig en model og evt et link til hvem der forhandler

Jeg har den på linket, fra Harald Nyborg.
Den er billig, men særdeles udmærket.
http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=10&Produkt=massageapperat

PeterB