Identifikation af undervands-skabninger
Fra : Erik D

Dato : 01-06-10 04:49

Hej allesammen.
Den meget aktive dykker og undervandsfotograf Leo Jensen
http://farm3.static.flickr.com/2752/4455403568_b364cbecdb_b.jpg
er jo desværre ikke blandt os længere.
Jeg har af hans familie overtaget knap 4000 slides, som jeg stille og
roligt er gået gang med, at scanne.
Mange af de undervands-skabninger som dukker frem, har jeg ikke den
fjerneste idé om hvad er for nogle.
Hvis billederne skal digitaliseres i Leos ånd, skal latinske navne og
det hele fremgå af billedteksten.

Er der nogen her som mon kan være behjælpelige engang imellem ?
Bare et arts-navn på dansk, engelsk eller hvad som helst

I kan jo starte med at prøve kræfter med flg. billeder fra Lanzarote
1991:

http://farm5.static.flickr.com/4037/4654254504_63afa939c6_b.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4061/4651813791_56714caee2_b.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4026/4653639851_6206dfa051_b.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4060/4654260664_a8571a3de4_b.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4052/4653644233_ffb57e2554_b.jpg

Mvh. Erik Daugaard

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 01-06-10 22:02

On 01-06-2010 12:49, Erik D wrote:

> [...]
> Bare et arts-navn på dansk, engelsk eller hvad som helst
>
> I kan jo starte med at prøve kræfter med flg. billeder fra Lanzarote

Hej Erik, er nød til at komme med et citat, af noget du selv har sagt:

> Jeg synes du skal melde dig ind i en dykkerklub. Det er 1000 gange
> bedre at snakke sammen og gøre tingene sammen, end at skrive om dem i
> et forum.

Men hvis du nu alligevel vil give den moderne teknologi en chance, cil
jeg foreslå du poster på www.dykker-forum.dk da denne newsgroup er 99,9%
død.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, IDCS #505926, TDI Trimix

Fra : Erik D

Dato : 02-06-10 01:29

On 1 Jun., 23:01, Soren 'theDiver' Reinke <so...@REMOVEreinke.dk>
wrote:

> [...]
>  > et forum.
>
> Men hvis du nu alligevel vil give den moderne teknologi en chance, cil

Tak Søren. Jeg prøver dykker-forum