Andet multimedie
bentjuul 3670
Spyder 2 pro til Win 7 - virker ikke
Fra : Jesper

Dato : 30-05-10 13:51

Hej.

Jeg kan ikke få min Spyder 2 PRO til at virker samme med Win 7 - den kan
ikke finde driveren.

Er der andre som har oplevet det?

Nu er det sådan, at jeg til samme skærm har min gamle Win XP maskine
koblet op og der virker Spyder 2 PRO fint.

Så er spørgsmålet: Kan jeg så blot fortsætte med at kalibrere fra XP
maskinen og så alligevel lave min fotobehandling via Win 7 maskinen og
så er skærmen stadig kalibreret korrekt eller skal kalibreringen ske fra
den maskine som jeg laver fotobehandlingen på - håber I kan følge min
tankegang?

Jeg har ikke den store viden inden for kalibrering...

mvh

Jesper

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 30-05-10 16:09

On Sun, 30 May 2010 14:50:47 +0200, Jesper wrote:

> [...]
> tankegang?
>
> Jeg har ikke den store viden inden for kalibrering...

Hvis du downloader den nyeste driver fra http://www.datacolor.eu/ så har du
måske en chance for at få det til at virke, men datacolor yder ikke længere
support på spyder 2 pro. Det kan være at du bliver nødt til at købe en ny.
Svjh yder datacolor en rabat ved opgradering fra spyder 2 til spyder 3.

--
Jens Stadsgaard - Skift invalid med stadsgaard.com
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com

Fra : Asboe

Dato : 30-05-10 17:31

Jesper skrev i <4c025f27$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

>Hej.
>
>Jeg kan ikke få min Spyder 2 PRO til at virker samme med Win 7 - den kan
>ikke finde driveren.

Få fat i deres nyeste software:
http://support.datacolor.com/downloadfiles/Spyder2PRO_2.3.5_Setup.exe
ogi installer dette.

--
Hilsen Asboe
Navnet i e-mail adressen er spejlvendt!

Fra : Jesper

Dato : 30-05-10 19:17

Den 30-05-2010 14:50, Jesper skrev:
> [...]
> tankegang?
>
> Jeg har ikke den store viden inden for kalibrering...

Takker for jeres inputs - nu virker det....dejligt.

mvh

Jesper