Dennis Hopper død
Fra : Carl Drud

Dato : 29-05-10 18:24

Dennis Hopper død 74 år.

http://www.reuters.com/article/idUSTRE64S1OJ20100529

--
Carl

Fra : Michael 'silver'

Dato : 29-05-10 20:06

En legende er død, og har levet livet! :).

RIP.

Fra : Peter Heide

Dato : 30-05-10 01:05

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i meddelelsen
> Dennis Hopper død 74 år.
>
> http://www.reuters.com/article/idUSTRE64S1OJ20100529

Se ham i mesterværket Rivers Edge fra 1988 , hvor hans passion er stoffer,
pistoler og en ( ikke så lidt tiltrækkende ) gummi sexdukke. Hvis der var
een der kunne spille rablende farlig psykopat var det Hopper.

Alle der interessere sig bare en lille smule for film, vil have en eller
anden oplevelse med Dennis Hopper.

I forhold til hvor mange RIP der har været hér i filmgruppen på de værste
c-skuespiller, er det egentlig forbavsende at denne tråd ikke er længere på
nuværende tidspunkt. Men meget forståeligt, da de fleste skribenters
horisont hér, ikke går længere end til lortefilm som Star Wars , LOTR og
Avatar.

Fra : Steen

Dato : 30-05-10 11:52

Peter Heide <salute@vip.dk> wrote:

> [...]
> pistoler og en ( ikke så lidt tiltrækkende ) gummi sexdukke. Hvis der var
> een der kunne spille rablende farlig psykopat var det Hopper.

Man kunne håbe på at dansk tv i den forbindelse, ville sende serien
Crash, som Hopper lavede og spillede hovedrollen i.

Fra : Mr. D

Dato : 30-05-10 12:45

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> Men meget forståeligt, da de fleste skribenters horisont hér, ikke går
> længere end til lortefilm som Star Wars , LOTR og Avatar.

Sikke en idiotisk ting at sige
simon

Fra : Max

Dato : 30-05-10 13:30

Hej Simon

> Sikke en idiotisk ting at sige

Sandheder kan være ilde hørt.

Max

Fra : Mr. D

Dato : 30-05-10 20:47

> Hej Simon

> Sandheder kan være ilde hørt.

Ja, men som du ser, skrev jeg sandheden alligevel. Jeg syntes det burde
gøres.
simon

Fra : Max

Dato : 30-05-10 21:18

Hej Simon

> Ja, men som du ser, skrev jeg sandheden alligevel. Jeg syntes det
> burde gøres.

Nu er din sandhed jo ikke nøjvendigvis den samme som
andre bruger, heldigvis.

Max

Fra : Mr. D

Dato : 31-05-10 16:53

> Hej Simon
>
> Nu er din sandhed jo ikke nøjvendigvis den samme som
> andre bruger, heldigvis.

.... og stadig ilde hørt, kan jeg se
simon

Fra : Max

Dato : 31-05-10 17:54

Hej Simon

> ... og stadig ilde hørt, kan jeg se

Du kan ikke lide det kan jeg forstå.

Max

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 31-05-10 00:28

Peter Heide skrev:

> [...]
> længere på nuværende tidspunkt. Men meget forståeligt, da de fleste
> skribenters horisont hér, ikke går længere end til lortefilm som Star

Det er bare ikke en særlig aktiv gruppe (mere).

--
»Det er sådanne minder, jeg har brug for, Maus. Den slags anekdoter,
som er blevet fortalt så tit, at de er rustet fast i ens hoved.«

Fra : Henning Jensen

Dato : 01-06-10 19:24

On 29-05-2010 19:24, Carl Drud wrote:
> Dennis Hopper død 74 år.
> http://www.reuters.com/article/idUSTRE64S1OJ20100529

Jeg vil bidrage med lidt fra 'National Public Radio' i USA.
Her er også nogle få fine billeder:

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=127307586

Henning Jensen.