Kan man mærke på en kat at den er blevet e~
Fra : Allan G

Dato : 29-05-10 15:47

Ja Kan man mærke på en kat at den er blevet enekat ?
Jeg kan, med Rocke Hold da op hvor jeg glæder mig til Spot flytter ind.
Ikke kun for Rockes skyld, nej det er mig der mangler lidt aflastning.
Tænk at han kunne blive mere velcro kat en han allerede var.

Nå han tager det fint, selvom de der stormangreb ind i huset ikke lægger op
til den vilde jageleg gennem huset og ud i haven..
Det bliver rart i uge ca 27 -28

Mvh allan

Fra : Henny Stewart

Dato : 29-05-10 19:12

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Nå han tager det fint, selvom de der stormangreb ind i huset ikke lægger
> op til den vilde jageleg gennem huset og ud i haven..

Min Stoffer blev enekat, fordi hans "papmor", Tulle, fik FIP og måtte
aflives. Han gik og peb, mens hun lå og var syg, og vi var faktisk bange
for, at der var noget galt med ham også. Efter, at vi havde fået Tulle
aflivet, blev han mere velcro-agtig, end han tidligere havde været. Og så
begyndte han at hoppe på os midt om natten, indtil vi vågnede. Han ville
underholdes!

Det varede ikke længe, inden Olga flyttede ind ...

--
Henny Stewart
http://hennystewart.dk