Ny fane i Explorer og firefox
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 28-05-10 16:07

Når jeg åbner en ny fane i explorer og firefox, kunne jeg godt tænke mig
at få vist en ny Googlesøgnings side som standard - kan det lade sig gøre. ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-05-10 18:19

Steen Mikkelsen skrev:

>Når jeg åbner en ny fane i explorer og firefox, kunne jeg godt tænke mig
>at få vist en ny Googlesøgnings side som standard - kan det lade sig gøre.
>?

i firefox kan det lade sig gøre ved hjælp af udvidelser, fx kan NewTabUrl
gøre det https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/2221/

IE har jeg ikke begreb om hvordan bruges.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-05-10 18:32

Ivan V. Klattrup skrev den 28-05-2010 19:19:
> i firefox kan det lade sig gøre ved hjælp af udvidelser, fx kan
> NewTabUrl gøre det https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/2221/

New Tab kan også bruges:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/777/. Startsiden
indlæggges på siden: Funktioner -> Indstillinger -> Overordnet.

Fra : Carl Drud

Dato : 28-05-10 18:25

Steen Mikkelsen <sfm@post1.tele.dk> writes:

> Når jeg åbner en ny fane i explorer og firefox, kunne jeg godt tænke
> mig at få vist en ny Googlesøgnings side som standard - kan det lade
> sig gøre. ?

Der findes en extension til FF der angiveligt skulle kunne klare jobbet.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/777/

--
Carl