Grafer usynlige hos E-Trade i Mozilla Fire~
Fra : Otto

Dato : 27-05-10 22:00

Jeg kan godt lide Mozilla Firefox, og jeg bruger den fast til min bank,
men jeg oplever for tiden, at browseren ikke viser grafer for
kursudviklingen ved aktiehandel.
E-Trade siger, at jeg ikke er den eneste, som har problemer.
Har nogen et godt råd?
Jeg bruger Windows 7.

MVH Otto

Fra : emjeppesen

Dato : 27-05-10 22:08

Otto skrev:

>Jeg kan godt lide Mozilla Firefox, og jeg bruger den fast til min bank,
>men jeg oplever for tiden, at browseren ikke viser grafer for
>kursudviklingen ved aktiehandel.

Så opdater din java.
Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Otto

Dato : 29-05-10 09:19

Det har jeg også tænkt på - og gjort, men jeg har seneste Java.
I øvrigt er det forvirrende mht. Flash, hvor man nu skelner imellen IE
og andre browsere.
Windows 7 har også en betydning af en eller anden art.
Jeg prøver at se, hvad der kan findes ud af, jeg tænker også på, om det
ikke har betydning, hvor meget ekstra software, der er installeret til
Firefox.
Tak for dit svar, men jeg tror, det mange gange løser problemet, med at
afinstallere og bagefter reinstallere.
Jeg bruger Google e-mail og X-marks , hvad gør det utroligt nemt at
agere, da man ikke mister noget.

Mvh Otto