Børn Karsten Bjørnholt har fået torteret i~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-05-10 12:15

Først, idag, sad og så TV2 News(Tv kanalen)

En journalist (lyshåret kvinde) hendes venstre øje skeler udad
interviewer en korthåret lyshåret kvinde(man kan se hendes følelser bliver styret
af undertegnede(se på en båndet version af indslaget) fra ret kraftigt
"glad og mindre deprimeret" til "lidt ked af det"!

Ting og sager jeg husker fra tortur programmeringen:
først flere dages tortur(Bjørnholt)
hvorefter jeg bliver sat til at "selv finde på en god grund til at det er sket, men grunden må ikke være at
han eller de andre har gjort noget forkert",
samtidig med at jeg er programmeret til at stole på ham mere end alle andre,
respektere ham mere end alle andre osv.
simpelthen, ved at sige, at alt den respekt og tillid jeg føler for andre(som har gjort sig fortjent til den)
skal jeg ligesom flytte over på ham(jeg tror faktisk også at han på et tidspunkt siger at jeg skal være forelsket i ham???
jeg er ikke homoseksuel!) samtidig er jeg programmeret til at selv at finde på en god grund til at gøre det der er bedst
for Karsten Bjørnholt(DJ Ævl bruger udtrykket "os" han mener ham selv og de andre tortøre!
Sådan forstår jeg det ihvertfald
(pga. forstå alting på en måde som er værst for dig selv, og kun gør det der er absolut nødvendigt for at holde dig selv i live)

Nå men, jeg sidder der og skal finde på en god grund, og kan ikke, jeg har vitterlig aldrig gjort nogen en skid,
så grunden jeg finder frem til er: Nogen har løjet om mig(begyndende programmeret forfølgelsvanvid),
til dem der "aldrig gør noget forkert" og hvad har de så løjet om???
at jeg er en barnemorder?Pædofil?(er det en god nok grund til at blive torteret i det omfang?)
efter et par dages tortur opstår situationen"det her er fuldstændigt uvirkeligt det er helt forkert"
Det er mig der altid er uskyldig! Det er mig der altid gør det rigtige! Det er mig der altid bliver spurgt til råds!
Det er mig folk altid stoler på! Der sker et skift i hjernen og så bliver tingene gjort "Rigtige" egentlig forkerte!
Fordi hvis det er mig der er mig, så er det ikke mig der sidder her og bliver torteret for at være en
"barnemorder eller ligende" og der er jo ikke nogen tvivl ,for dem der siger det har jo altid ret(ifølge programmeringen!)
og det er jo mig der altid har ret(der er en følelse som om noget glider rundt) og lige pludeselig så passer det hele meget bedre!
(bortset fra at jeg aldrig har kunne finde på at tortere nogen) men nu er det igen mig der er den gode, og det der dumme svin,
som jeg hader og foragter mere end alt andet(hov, forresten, hvad var det nu han havde gjort?) og lige pludeslig så er alle
følelserne
vendt på vrangen, alt had og foragt følt på vegne af andre rettet mod mig selv, og hvordan var det nu med respekt og tillid hvem
stoler jeg på? mig selv selvfølgelig! Nej, er der en der siger det er så mig der hedder "Karsten Bjørnholt siger han" Hvem er jeg så
spørger man! Du hedder Peter! Og man tænker, nej men det er jo ham vi ikke kan li!

Hjernen forsøger at rette op, men det er umuligt på det tidspungt, alting er allerede ligesom blevet stablet oven på i
psyken/programmet der udgør mig! og vægten holder ligesom følserne vendt på vrangen!
De vrede følt på andres vegne rette mod mig selv, de andre føler
positive ting for tortørene!

Torturen er ubeskrivelig når man ligesom vågner nok op til at indse problemet/fejlen og hjernen forsøger at rette op!

Alting stopper!
Hvorefter jeg husker, at de forskellige følelser og andre ting er noget jeg får besked på skal være repræsenteret af tortørene,
feks. samvittighed(sadist/nazisten som påstod hun var en jøde) Logik og Intelligens(Bjørnholt) osv osv....

Torturen i hjernen er ubeskrivelig(Kvantemekanisk af Tortur) der har foregået så meget inden:

men under alle omstændigheder, så alt det ens brainstem og underbevidsthed lære sig selv for at stoppe torturen mens man sidder og
ikke kan bevæge sig, bliver brugt til at påvirke alt og alle til at gøre det der er bedst for tortørene.

Bla. DJ ÆVL/Torben som en gang kaldte sig Preben og elsker at gøre folk til børn i hjernen og så tortere dem!!!!
det der er bedst for ham og andre som ham "os" er at min underbevidsthed styrer/påvirke små børn hen til pædofile sadister!!!(i hele
verden)
uden at det bliver opdaget!

osv..

Jeg tror Bjørnholt er vant til at gøre det!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-05-10 15:25

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bfd0408$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

nå, jeg tog lige mig sel i at forsøge at overbevise folk om at jeg er et dumt svin!
Hvis jeg vel og mærke blev hørt!
(Bjørnholt ville have mig til at vokalisere, som han kaldter det, sige ting uden at sige dem,
bevæge strubehovedet)

Det har så været meningen jeg skulle gå og gøre mig selv til grin, eller også har det været planlagt fra starten
at skulle bruges nu!

Jeg tog lige mig selv i følgende: "tænke højt" Det kaffe jeg drak i morges smagte grimt, gad vide om der har været
noget grimt i?*

Hvor efter jeg lidt senere tænker om jeg gider aflive mig selv og "tænker højt" det kunne ellers være meget sjovt at have
sex igen(jeg har været cølibat siden jeg var 19, bortset fra at jeg blev voldtaget under torturen af 2 mænd og 3 kvinder)

tænker lidt over tingene og "tænker derefter højt" så skal det være idag(evt aflivning, hvilket jeg selvfølgelig ikke gør)

*(det skal lige siges, at jeg har praktisk taget købt mere tøj i sidste måned end der er i min lejlighed nu- der er nogen
der går og stjæler og ødelægger mine ting, det har der været i mange år, og jeg er programmeret fuldstændig ude
af stand til at gøre noget ved det) der manglede 50kr. imorges, det lyder egentlig dumt, men uvågne programmerede mennesker
er vel altid et mål for tyve knægte bedragere osv! Der er ihvertfald forsvundet ting for en million i løbet af de sidste 12år!

Jeg har også lige husket noget andet Bjørnholt ville lave, noget med en ring, presset ned over, en enten en busk men ringen for
lille
så en gren stikker udenfor ringen (han siger vitterlig sådan noget lort, prøv at forestille dig at bla bla bla) og så kan giften
ligesom
løbe ind under ringen via grenen.(altsammen noget latterligt der er beregnet på at kunne bortforklares som underbevidstheden
der siger noget med penis ect ect) men i virkeligheden er det programmering/hypnose der kører i hoved på folk!

For en it pro er det en analogi på et netværk bag en firewall, men en maskine er ubeskyttet og forbundet til netværket og
internettet uden om firewallen, en adgang ind bag en firewall!

En adgang ind under noget eller ind bag, under alle omstændigheder har Karsten Bjørnholts biologiske forældre muligvis
begået en af de støreste forbrydelser i nyere tid, da de formåede at begå brøleren der førte til at han ikke blev en plet på et
lagen!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-05-10 16:26

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bfd2f4f$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> begået en af de støreste forbrydelser i nyere tid, da de formåede at begå brøleren der førte til at han ikke blev en plet på et

---
Jeg har også lige husket noget andet Bjørnholt ville lave, noget med en ring, presset ned over, en busk men ringen er for
[...]
der siger noget med penis og en ring ect ect) men i virkeligheden er det programmering/hypnose der kører i hovedt på folk!
--
Egentlig så er det bare en oldgammel analogi for at sætte en klump regnekraft tilside i et neuralt netværk(min hjerne)
og så køre alle mulige svinestreger derfra, direkte ind i hjernens brainstem og underbevidsthed uden om logik og alting,

De talte også om at lukke mig inde i hjernen!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-05-10 14:40

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bfd3d9d$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
Nå, ja og så det sædvanlige, at jo mere vågen man bliver, jo mere vanvittig skal man fremstå,
sådan at alle Bjørnholts ofre fremstår som voldelige vanvittige, Lige indtil at de er vågne!

i mit eget tilfælde, blev jeg nødt til at påstå at jeg havde slået et familie medlem, for at redde
personens liv!(min far er allerede myrdet) Hjernen tænker anderledes når den er programmeret
til aldrig at måtte gøre skade(fysisk,socialt eller økonomisk) på tortørene/morderne/forræderne
(jeg har så aldrig gjort fysisk skade på dem!)

Fysisk,social eller økonomisk er en jeg selv har forsøgt at stoppe ind i mit eget hoved, efter jeg med held
lavede "bedøvende ting fra medicinal industrien" om til C-Vitaminer med stor succes!

Jeg har godt nok glemt dem lidt i et par dage!
(syre neutral i depot form, det er utroligt så effektivt det er)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-05-10 15:11

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bfe7a49$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Nå, der er også den sædvanlige(går ud fra at den er sædvanlig) jo mere man vågner op, indtil at man er helt vågen,
jo mere vanvittig og voldelig skal man fremstå!(har fået den væk!)

Den virker ligesom "spis bedøvende ting fra medicinal industrien, Ellers"
den har jeg med held og stor success slået om på C-Vitaminer(Syreneutral og i depot form)
det er utroligt så effektiv den er!!!

Den originale var(DJ Ævl´s) "du skal altid spise bedøvende ting fra medicinal industrien, i større og større mængder
ellers virker det ikke, indtil du får en overdosis" jeg reddede mit liv ved at svare "smil du er på eller ligende" hvor den blev
lavet om til "hvis du spiser for meget skal du kaste op, og opsøge lys og andre mennesker" , opkasteren var igang i sidste uge(ved
at grave den fri)
man kan ikke spise for meget C-vitamin, det eneste der kan ske er diarre, et par gram om dagen skader ikke!!

jeg tror grunden til at jeg reddede mit liv var: "du må kun gøre det som er absolut nødvendigt for at redde dit liv"