Disney-prinsesser
Fra : Helge S

Dato : 24-05-10 13:09

Min datter laver en seriøs opgave om Disney-prinsesser, og i den forbindelse
ville hun være glad for, at nogen udfylder hendes spørgeskema på på
AskPeople. Det tager kun fem minutter.

www.askpeople.dk?i3=5f37a607d79f7fe

På forhånd tak
Helge S

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 24-05-10 22:46

Helge S skrev:

> Min datter laver en seriøs opgave om Disney-prinsesser, og i
> den forbindelse ville hun være glad for, at nogen udfylder
> hendes spørgeskema på på AskPeople. Det tager kun fem
> minutter. www.askpeople.dk?i3=5f37a607d79f7fe

Ærgerligt at der er fejl i programmet. Jeg skulle til at sende,
men så røg jeg tilbage til spgsm. 6, hvor fejlteksten dækkede
næsten hele feltet.

--
Herluf :·)

Fra : Helge S

Dato : 28-05-10 15:43

"Helge S" <helge.s@solo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindelse ville hun være glad for, at nogen udfylder hendes spørgeskema
> på på AskPeople. Det tager kun fem minutter.

Datteren takker for svarene. Det blev til i alt 62, hvoraf en del herfra.
Flere har oplevet en muligvis browser-bestemt fejl i AskPeople.
Tak