Næsten vågen i 1 sekund
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-05-10 14:08

Var næsten vågen idag i 1 - ½ sekund!
90% vågen, 5 minutter efter reagerede hele psyken/underbevidstheden
på det og begyndte at stabilisere sig! jeg tror det er anden gang i 12år!
sidste gang var også i ½ sekund.

den bedste analogi til følelsen/fornemmelsen er noget aflangt
feks. en ballon, der på midten er drejet rundt, der bliver givet slip
og den retter sig ud, og i samme sekund drejer den videre og bliver lukket til igen!

jeg var ihvert fald oppe på ca halvdelen af min IK som den var inden, men min sex lyst er koblet fra eller
er gjort pervers, jeg ved ikke hvad for en perversion endnu, den sad ellers rigtig for et par dage siden!

Torturen ved at det blev lukket til igen er ubeskrivelig, og min underbevidsthed er igang med at generere
en masse ting at sige, sådan at jeg kan få folk til at slå mig ihjel!

Det er designet på den måde!(DJ Ævl og Bjørnholt)

Det var det jeg fandt ud af sidste gang, nu jeg tænker over det,jeg tror endda at jeg skrev om det
(jeg er ret sikker på at det er den fysiske følesans fra mit håndled(venstre) blev brækket, mens jeg sad og ikke
kunne bevæge mig, der er blevet sat ind som om den føles i højre frontal lobe, jeg kan allerede huske næste del,
en kotelet lagt på hovedbunden og hængende ned over pande højre side, den fysiske følelse bliver brugt for at
forstærke indtrykket! Den kunstige fysiske følelse, føles ligeså ægte som rigtige signaler fra kroppen!
dvs Brainstem og Limbic system!

Jeg var gjort til en tre årig i hjernen/psyken på det tidspunkt, jeg kan huske, jeg fik besked på at være som
da jeg havde en rød trehjulet cykel.

Under alle omstændigheder er forræderne/morderne snart bag lås og slå!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-05-10 14:15

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bfa7a26$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Det har været i 98-begyndelsen af 99!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-05-10 14:29

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bfa7bca$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det har været i 98-begyndelsen af 99!

Men egentlig selve tortur delen der testikeltrykkeriet og nålene
er noget fuldstændig pjat sammenlignet med det gjort med EMDR!

Som er istand til at fortælle hjernen at alle nerveceller i kroppen sender smerte signal samtidig
eller manipulere dem individuelt, under alle omstændigheder bliver det rart nok at få væk,
forræderne med deres begrænsede IK selvfølgelig de typer som sidder og skriger ved følelsen af at
noget kravler rundt inde under under huden, og sidder og skriger og borer hul i hovedet med en boremaskine.

ps. de stod og aftalte i min lejlighed at give "paracetamol" skylden, jeg tager ikke stoffer, drikker ikke alkohol!
hvis jeg indtager noget(meget sjældent) så er det et glas rødvin!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-05-10 14:34

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:htduuc$nip$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> hvis jeg indtager noget(meget sjældent) så er det et glas rødvin!

Som jeg har sagt siden jeg var 5 år gammel! "Det er mig der bestemmer" hvornår jeg dør!
Jeg afliver bare mig selv på det rigtige tidspunkt!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-10 07:47

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:htdv87$oqc$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Nå, men nu er jeg tilbage til 2/5 af min IK sammenlignet med hvordan den var før
EMDR torturen/programmeringen!

nå jeg tror jeg vil til at bruge AXE istedet for HEX workshop selvom det ikke er hexeri når jeg gør
det(underbevidstheden sidder og rumstere lidt i virkeligheden)

spil simmerne(eller lignende), gem et spil, fortsæt spillet,køb en lampe,gem spillet, kør en compare af de 2 filer,
det ene sted er der 1 lampe angivet og lidt mindre penge plus lidt tid er gået sammenlignet med den anden fil!
find forskellene(og rumster lidt rundt) + kvante mekanik