langtids parkering i flensburg
Fra : lhs

Dato : 24-05-10 09:45

Hej

Vi er en sammenbragt familien der tager sydpå til sommers, vi lejer en
større bil i flensburg men kan godt liiigfe klemme os sammen i vores mindre
bil derned. Hvor kan vi sikkert parker vores bil i ca 14 dage - kan godt
være et belalingsted. I flensburg eller omegn.

Hilsen
Lars HS

Fra : Lars Clement

Dato : 24-05-10 16:30

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mindre bil derned. Hvor kan vi sikkert parker vores bil i ca 14 dage - kan
> godt være et belalingsted. I flensburg eller omegn.

Der er flere parkeringshuse nede ved havnen. F.eks i holms passage. Det er
indendørs og overvåget

--
venligst

Lars Clement

indsætmitefternavn@hejlsnet.dk

Fra : alexbo

Dato : 24-05-10 16:35

"lhs" skrev

> [...]
> mindre bil derned. Hvor kan vi sikkert parker vores bil i ca 14 dage - kan
> godt være et belalingsted. I flensburg eller omegn.

Måske kan udlejningsselskabet anvise en plads, min søn lejede en autocamber
i Tyskland og kunne lade sin egen bil stå på deres plads.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-05-10 20:51

> [...]
> mindre bil derned. Hvor kan vi sikkert parker vores bil i ca 14 dage - kan
> godt være et belalingsted. I flensburg eller omegn.

Der skulle være en stor gratis p-plads uden restriktioner her:
http://www.qype.com/def01/explore/sh..._term=parkhaus
Her kan man også læse lidt om pladsen, som skulle ligge over for noget som
hedder Jugendcentrum, som jeg andet sted fandt på adressen Zur Exe 25,
Flensburg.
Hvis du søger den i googlemaps, kan man godt se, at der ligger en meget stor
p-plads lige overfor.
Jeg vil skønne, at der er 5-6oo m til banegården derfra.

Her står noget om gratis pendlerparkering direkte ved banegården:
http://www.flensburg-online.de/az/az-parken.html
Desuden er der beskrevet en p-plads som man kan komme til med bus på 10 min

Kurt

Fra : Carsten Keller

Dato : 25-05-10 08:19

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> mindre bil derned. Hvor kan vi sikkert parker vores bil i ca 14 dage - kan
> godt være et belalingsted. I flensburg eller omegn.

Vi parkerede på pladsen umiddelbart foran banegården sidste sommer i 10-14
dage helt gratis. Havde også læst om den EXE-plads en anden skriver om, den
bruges åbenbart blandt andet til cirkus. Da jeg så ikke kunne finde ud af om
der kom et cirkus forbi mens vi var væk turde jeg ikke placere bilen der

Keller

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 25-05-10 10:01

Carsten Keller skrev:
> [...]
> skriver om, den bruges åbenbart blandt andet til cirkus. Da jeg så ikke
> kunne finde ud af om der kom et cirkus forbi mens vi var væk turde jeg

Vi har altid parkeret på Exe, når vi har været i Flensburg.
Man burde kunne få oplyst i kommunen, hvornår der er cirkus.
Men det er en ubevogtet parkering.

Hvis jeg skulle leje bil i Flensburg, ville jeg enten parkere hos
udlejeren eller tage toget til Flensburg + evt. taxi det sidste stykke.

Bjarne