Vinfestival ved Ruedesheim omkring 13. til~
Fra : Fam Sønderhousen

Dato : 24-05-10 02:05

Hej NG

Jeg håber at der er nogen der lige kan hjælpe.

Vi skal i bil til området omkring Ruedesheim her til august og vil
høre om der er nogen der ved om der er noge vinfestivaller i det
område i de dage?

Hvis der er noge stedet på nettet om det modtages links også gerne.

Hilsen

Sten

Fra : jos

Dato : 24-05-10 09:34

Fam Sønderhousen wrote:
> [...]
> område i de dage?
>
> Hvis der er noge stedet på nettet om det modtages links også gerne.

Prøv gåwle: Rüdesheim weinfest 2010 - så får du masser af bud

finn

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-05-10 20:48

"Fam Sønderhousen" <4130birkedevejen22@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Du er nok lige lidt for tidligt på den. Den officielle kalender over
arrangementer i området, kan du se her:

http://www.ruedesheim.de/cms/index.php?option=com_events&task=view_month&month=08&year=2010&Itemid=495

Kurt