Sommerkursus i danmark eller udlandet i ju~
Fra : carl

Dato : 23-05-10 11:54

Hejsa jeg leder efter noget aktivt at bruge min ferie på i de første 2 uger
i juli. Jeg har bla. kigget på:

http://www.oure.dk/wm713

hvor man kan kombinere forskellige aktiviteter i løbet af en uge. Andre
aktiviteter jeg også syntes kunne være spændende er (har ikke prøvet nogle
af disse før):

Dykning
Klatring
Rafting
....?

Hvis i har nogle forslag til steder som arrangere disse ture (også gerne i
udlandet) så bare kom med dem! Jeg er i slutningen af 20'erne så det må
gerne være kurser som retter sig mod denne aldersgruppe.

Fra : Grethe Hoff

Dato : 23-05-10 12:08

"carl" <carl@.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> udlandet) så bare kom med dem! Jeg er i slutningen af 20'erne så det må
> gerne være kurser som retter sig mod denne aldersgruppe.

Ikke min ønskeferie...;)
http://sjoarafting.no/

God tur!
--
Grethe
deilig å være norsk i DK

Fra : carl

Dato : 23-05-10 12:59

Nogen der har erfaringer med det her:

http://www.ucpa.dk/rejse/dk/Sommer-1-1059/Destinationer-1-1065/Lacanau-3-1107.html?gclid=CI6E39iW6KECFYSD3godJShkKA

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 23-05-10 14:11

carl skrev:
> Nogen der har erfaringer med det her:
>

> http://www.ucpa.dk/rejse/dk/Sommer-1-1059/Destinationer-1-1065/Lacanau-3-1107.html?gclid=CI6E39iW6KECFYSD3godJShkKA
>

> "carl" <carl@.com> wrote in message

Hvad med at prøve nyhedsgrupper eller foreninger som har interesse i den
slags aktiviteter?
Jeg ville gætte på, at de mest nærliggende muligheder til lave priser
fandtes i Polen og Tjekkiet.

Bjarne

Fra : Marianne

Dato : 23-05-10 16:38

> [...]
> udlandet) så bare kom med dem! Jeg er i slutningen af 20'erne så det må
> gerne være kurser som retter sig mod denne aldersgruppe.

Du skal nok være heldig for at få plads på Oure så sent på sæsonen. De er
normalt udsolgte så snart kataloget kommer på gaden i februar.

Hvad med en arbejdslejr (workcamp) med MS?= www.ms.dk

mvh
Marianne