fileiotop
Fra : Troels Arvin

Dato : 23-05-10 21:15

Hej,

Der er forskellige værktøjer til at vise hvilken proces som udfører mest
I/O (iotop, nmon, atop). Men hvis man vil se en top-agtig fremstilling
af, hvilke filer som aktuelt er genstand for mest I/O, er der så et
værktøj, der kan vise det?

--
Troels

Fra : Jacob Sparre Anderse~

Dato : 27-05-10 11:57

Troels Arvin skrev:

> [...]
> mest I/O (iotop, nmon, atop). Men hvis man vil se en top-agtig
> fremstilling af, hvilke filer som aktuelt er genstand for mest I/O, er

På Linux tror jeg du med fordel kan bruge »inotify« til at få dataene.

God fornøjelse,

Jacob
--
Alle Bennys citroner deler én flad grøn have. Inden jul
køber Lotte marcipan, nougat og pistacienødder. Quizzen