Firefox / Cool Previews Pac-Man bug Google
Fra : Jens

Dato : 22-05-10 10:01

For de der synes deres Firefox browser opfører sig sært pt.
Det gælder kun hvis man benytter Cool Previews add-on

Var selv ved at falde ned af stolen, da Pac-Man soundtracket spillede
løs på Jyllands Postens hjemmeside

* Fixed the Pac-Man bug, the weirdest bug we've ever encountered!
http://www.coolpreviews.com/welcome/upgrade_cp_ff_p2.php

Jens

Fra : Thoeger

Dato : 22-05-10 10:36

"Jens" <Skriv-i-gruppen@tak.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> på Jyllands Postens hjemmeside
>
> * Fixed the Pac-Man bug, the weirdest bug we've ever encountered!

Det kunne det måske have været, men da jeg ikke bruger Cool Preview er det
altså ikke den der er den skyldige.

Imiddelbart ser det ud til at den eneste løsning er en afinstallering med
eftefølgende geninstallering. Surt show.
Thoeger

Fra : Jens

Dato : 22-05-10 10:48

Den 22-05-2010 11:35, Thoeger skrev:
> "Jens"<Skriv-i-gruppen@tak.invalid> skrev i en meddelelse

> Det kunne det måske have været, men da jeg ikke bruger Cool Preview er det
> altså ikke den der er den skyldige.

Nej, mit indlæg relaterer sig alene til Pac-Man fejlen.
(Pac-Man temaet på google.dk)

Jens