Rich Man, Poor Man (1976)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 21-05-10 01:00

http://www.imdb.com/title/tt0074048/
er lige begyndt på "bog" 2 - selv om den er fra 76 den holder sgu fint -
tror faktisk ikke jeg har set den siden da

ja ok

http://www.imdb.com/name/nm0000560/
Nick Nolte
var 34 år da den blev lavet - men talent er ikke noget der er kommet til ham
hænd af vejen
han kunne den gang og han kan stadigt :)

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-10 11:06

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> http://www.imdb.com/title/tt0074048/
> er lige begyndt på "bog" 2 - selv om den er fra 76 den holder sgu fint -
> tror faktisk ikke jeg har set den siden da

Vi har også set den to gange som serie på tv. Den er vældig god og tidløs.

> [...]
> ham hænd af vejen
> han kunne den gang og han kan stadigt :)

Han er en glimrende skuespiller, han har jo været værst ved sig selv med de
drikkevaner han har/eller har haft. Talentet er der efter min mening ikke
noget i vejen med.

Peter Strauss er da også en rigtig god skuespiller synes jeg.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-05-10 22:19

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Vi har også set den to gange som serie på tv. Den er vældig god og tidløs.

helt bestemt og den overlever også at Nick Nolte falder ud af serien

> Han er en glimrende skuespiller, han har jo været værst ved sig selv med
> de drikkevaner han har/eller har haft. Talentet er der efter min mening
> ikke noget i vejen med.

ja han er sgu go ..

> Peter Strauss er da også en rigtig god skuespiller synes jeg.
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

ja men det er for lidt jeg synes jeg har set til ham siden da - troede
egentligt at han var Richard Champalin ( spørg mig ikke hvordan det staves )
men ham fra tornfuglene :)