Rissa "overgav" sig uden kamp
Fra : Ralph

Dato : 17-05-10 23:10

Min søde, men meget dominerende Riesenschnauzertæve, Rissa, blev sat på
plads idag, normalt får hanhunde et bestemt hak i tuden når de er for
interesserede, hunhunde bliver nedstirret eller "leget" til overgivelse, at
det så ikke er alle der overgiver sig er så en helt anden sag, så er de bare
ikke særligt spændene mere. Idag mødte hun en Gran Danois (?) de kiggede
hinanden i øjnene i tre sekunder, så bakkede Rissa mens hun kiggede væk -
stakkels hund , men så kunne hun da overfalde mig og sladre da jeg kom
sent hjem. Hun havde dog jaget schæferen nede på hjørnet hjem igen inden, så
det var ikke så slemt alligevel.

--
Ralph

Fra : Kim Christensen

Dato : 18-05-10 03:15

On 18 Maj, 00:09, "Ralph" <r...@post6.tele.dk> wrote:
> [...]
> sent hjem. Hun havde dog jaget schæferen nede på hjørnet hjem igen inden, så

Nådada, Det lyder som Rissa er en dame der ellers ved hvad hun vil.
Jeg har 60 kilo irsk ulvehund i lømmelalder der trænger til at blive
sat lidt på plads af en skrapmadam, hvis du evt udlejer Rissa på
timebasis