Andet multimedie
bentjuul 3670
Font navne <> Font filnavne
Fra : Chrille

Dato : 18-05-10 15:31

I Windows 7 (x64) kan jeg se fontnavnene hvis fontene er placeret i mappen
fonte.
Jeg har en gl. Adobe FontFolio 8, som jeg gerne nemt vil kunne finde en
bestemt font på.
Men man er nødt til at dobbeltklikke hver enkelt font for at kunne se navnet
på fonten.
I gamle dage brugte jeg Adobe Type Manager, men den findes ikke i nyere
versioner.
Er der en metode eller et program, der kan hjælpe mig. Jeg vil nødig skulle
lægge alle fontene ind i font mappen.
Desuden er de af en eller anden grund heller ikke synlige i mine CS3
programmer, hvis de placeres i font mappen.

Mvh
Gert Chrillesen