Bukkepral
Fra : Fiberen

Dato : 17-05-10 20:57

Er der slet ingen der praler med deres mord på en sød lille buk ? Jeg hører
heldigvis ingen skud her i området, og jeg er også begyndt at dytte når jeg
ser biler holde i skovkanten. For ligesom at hilse på, når de sidder og
fryser, og mangler lidt venlighed

Fra : Erik Poulsen

Dato : 18-05-10 23:32

"Fiberen" <nope@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> når jeg ser biler holde i skovkanten. For ligesom at hilse på, når de
> sidder og fryser, og mangler lidt venlighed
Ja gid du ville kører i grøften og brække armen, eller to

Fra : Craner

Dato : 19-05-10 06:44

"Erik Poulsen" <oz3k@oz3k.dk> skrev i meddelelsen

> "Fiberen" <nope@email.com> skrev i en meddelelse
> Ja gid du ville kører i grøften og brække armen, eller to

Rolig nu Erik, lad dig ikke hidse op af en antijæger, han ved ikke hvilken
naturoplevelser han går glib af. Det er jo ikke kun selve drabet på dyret
der er afgørende, men også alle de andre ting der sker.
Ignorer personer som ham, der ikke er normaltopfattende af, hvad der er skøn
naturoplevelse, og jagten har jo været en del af livet i årtusinder.
Lad ham endelig dytte, Hans univers er ikke større, en at sidde i en bil og
drille.

vh
Poul

Fra : Fiberen

Dato : 19-05-10 13:03

"Craner" <craner@craner.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Lad ham endelig dytte, Hans univers er ikke større, en at sidde i en bil

Tro det eller ej, men jeg har lige efter 15 år valgt ikke at være jæger
mere. Jeg var træt af at møde trofæ jægere, og folk der tog en chance og så
sagde : "Jeg ramte den ikke" . Det holder bare ikke. Men jægere der skyder
de svage, og årets overskud, og har respekt for vildtet og naturen støtter
jeg fuldt ud. Når jeg får mit eget jord / jagt, starter jeg igen. Jeg er
bare træt af de store jagter hvor vildtet ingen chance har, og det går mere
op i hygge og en lille en ! Så jeg håber jeg har mødt de forkerte, og landet
ellers er fyldt med folk som jeg selv.. Knæk og bræk til de gode derude, og
dem som kun skyder en flot seksender, fordi naboen ellers ville have gjort
det, og ikke tænker på at der skal være nogle gode avlsbukke, JEG HÅBER JEG
DYTTER AF DIG OG SKRÆMMER BUKKEN VÆK !!

Vh / Fiber

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-06-10 19:46

Tjaeeee hva ska man sige ??? SNOTSKOVL er vel lidt underdrvet men det er jo
det du er....

--

Michael Nielsen

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 12-06-10 12:30

Hej Fiber
Nå så det var dig der dyttede.
Mange tak for det. Året buk blev så forskrækket at den løb lige ind i
mundingen på en 3006.
Endnu en gang tak. Du kan tro den er flot.
mvh
Kurt

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/