Oprydnings salg
Fra : temba

Dato : 17-05-10 13:40

Følgende sælges da jeg ikke har brug for dem længere.

1 x sæt DryGlove: DKK350
1 x alu 80cf stage flaske med rig (uden 1./2.trin) DKK1200
1 x Scubapro G500 2. trin DKK650
1 x Scubapro R380 Octo 2. trin DKK650
1 x Zeagle blylommer til montering på bagplade DKK350
1 x DIR Zone manometer i metal/glas uden slange DKK300
1 x Polaris manometer i metal/glas uden slange DKK300
1 x Mares manometer i metal/glas uden slange DKK250
1 x manometer slange til stage flaske DKK100
1 x Uwatec D-timer 330M DKK550
1 x AquaLung dekobøje DKK75
1 x argon flaske 0,85L Luxfer DKK800
1 x argon 1. trin med overtryksventil DKK200 (1.trin + argon flaske
DKK900)
1 x UK Blue Tang dykkerdolk DKK150
1 x Seemann Sub våd handsker 5mm Small DKK150
1 x Beaver skriveplade DKK50
1 x Bare 7+7mm våd dragt DKK800
1 x gammel NorthernDiver neopren tørdragt DKK1000 - den lækker ved
ventilen på skulderen og jeg ved ikke hvad der er galt - er ellers
tæt. En ekstra ventil medfølger. Passer en på ca. 180-190cm og sko
størrelse er 45-46

Se billeder her:
http://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=marktemba&target=ALBUM&id=5472318982231976353&authkey=Gv1sRgCJGJierswbmxtQE&feat=email

Alt befinder sig på Vesterbro. Kontakt mig kun på marktemba 2
gmail.com eller på mobil 26717143

Og hvis der findes nogle nostalgiske nørder, se her Smile
http://www.qxl.dk/pris/konsoller-spil/andre-konsoller/andre-konsoller/suveraen-stor-spectrum-samling/v/an608254018/