IE8 - en undre-ting
Fra : Martin Ploug

Dato : 17-05-10 17:15

Hej

Jeg har en lille undre-ting mht. IE8.

Når jeg højreklikker på en tilfældig side for at at få
vist kildekoden lægger vinduet med kildekoden sig med det samme
ned i bunden af skærmen - det bliver altså med det samme
minimeret.
Det synes jeg ikke det plejer at gøre i IE8.
Har jeg mon slået et eller andet til eller fra?

Jeg bruger Windows Vista.

Mvh. Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 17-05-10 18:37

Den 17-05-2010 18:14, Martin Ploug skrev:
> [...]
> minimeret.
> Det synes jeg ikke det plejer at gøre i IE8.
> Har jeg mon slået et eller andet til eller fra?

Har måske fundet et svar her:
http://www.win7heads.com/internet-explorer/68503-ie8-view-source-opens-minimised.html

Der er åbenbart kommet en opdatering for noget tid siden.