Automatisk fletning med data fra web
Fra : Jonathan Stein

Dato : 12-05-10 15:32

Hejsa.

Jeg har en web-side, hvor man kan udvælge nogle data og få dem leveret
som en CSV-fil.

Filen vil typisk blive brugt til at flette breve i Word, og jeg ville
gerne automatisere dette.

Optimalt skal man kunne trykke på en knap, hvorefter man skifter til
Word og begynder at flette det aktuelle dokument med de udvalgte data.

Jeg kan leve med, at det kun fungerer i Internet Explorer.

Er der nogen, der har idéer til, hvordan mest muligt kan automatiseres?

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/