Andet multimedie
bentjuul 3670
Gratis billedbehandlingsprogrammer?
Fra : Anette

Dato : 12-05-10 19:06

Jeg har brug for et gratis billedbehandlingsprogram, der kan arbejde i lag.
Også meget gerne eet, som kan håndtere plugins. Har I nogen forslag? Måske
endog med dansk bruger-grænseflade?

Troede faktisk at Photofiltre kunne arbejde i lag, men dér var jeg
tilsyneladende misinformeret

A.

Fra : emjeppesen

Dato : 12-05-10 20:17

"Anette" <anettelinnea(@)pc.dk> skrev:

>Jeg har brug for et gratis billedbehandlingsprogram, der kan arbejde i lag.

Måske http://fotoflexer.com/
kan bruges.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Rado

Dato : 12-05-10 23:30

http://www.gimp.org/

--
Rado
"Den genetiske kode minder ikke om software - den ER software,

Fra : hs

Dato : 13-05-10 09:28

"Anette" <anettelinnea(@)pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Måske endog med dansk bruger-grænseflade?
>
> Troede faktisk at Photofiltre kunne arbejde i lag, men dér var jeg

Du kan jo prøve Paint.NET: http://www.getpaint.net/index.html

Kender det ikke så godt men det kan da arbejde med lag

MVH. Helge s.

Fra : Anette

Dato : 13-05-10 18:35

Tak for jeres forskellige forslag.

Jeg har brug for et (enkelt) billedbehandlingsprogram, som skal bruges i
skolesammenhæng. Jeg kan være lidt utryg ved at anvende et online
billedbehandlingsprogram for hvad nu, hvis internetforbindelse er
ikke-eksisterende eller dårlig den pågældende dag? Det har man jo hørt om på
skoler før

Jeg synes fotoflexer.com ser godt ud. Dog er jeg ikke sikker på, om det lige
vil være velegnet i denne sammenhæng.
Har haft downloadet og testet Gimp og Paint.Net - tror det bliver
sidstnævnte, hvis jeg vælger et program, som er installeret på klienten.
Hvis det bliver et online-program, bliver det nok dette:
http://www.pixlr.com/editor/ .

Tusind tak for de forskellige input.

A.

Fra : Preben

Dato : 17-05-10 19:12

> [...]
> sidstnævnte, hvis jeg vælger et program, som er installeret på klienten.
> Hvis det bliver et online-program, bliver det nok dette:

Hej
I har glemt mindst et enkelt http://www.photofiltre.com/
Der er dansk menu og ret mange funktioner,
OBS vælg ikke Studio version da den kræver betaling....
mvh
Preben

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-05-10 13:38

"Preben" <ingenmail@***intetdomæne.overhovedet> skrev i meddelelsen
> I har glemt mindst et enkelt http://www.photofiltre.com/

Du har så glemt at læse hele tråden, da det var det, spørgeren startede
med at nævne ikke opfyldte behovet

Jan

Fra : Preben

Dato : 02-06-10 21:40

> Du har så glemt at læse hele tråden, da det var det, spørgeren startede
> med at nævne ikke opfyldte behovet
>
> Jan

UPS, ja det ser jeg nu
Preben