Når wrestlingklovnerne går til filmen
Fra : Steen

Dato : 11-05-10 11:43

Sad og så The Marine i går aftes, som vist blev sendt i TV i weekenden.
Allerede i indledningen spottede jeg noget, som blev kendetegnende for
filmen. Filmen var produceret af WWE....som vistnok er de amerikanske
wrestleklovners forbund...og som hed WWF førhen.

Filmen bestod rigtigtnok af et par hårdt pumpede helte, der kastede
rundt med alle de fæle fyre. Heltens kone var Kelly Clarkson, som
lignede en ung Sharon Stone.

Filmen var da næsten underholdende - og i hvert fald noget bedre, end de
sørgelige forsøg Hulk Hogan har kastet sig ud i

--
http://www.facebook.com/isteendk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 11-05-10 12:14

Steen skrev:

> [...]
> blev kendetegnende for filmen. Filmen var produceret af
> WWE....som vistnok er de amerikanske wrestleklovners

Et meget uheldigt valg af akronym.

WWF = World Wildlife Fund:
http://www.worldwildlife.org/

WWF = World Wrestling Federation?

WWE = World Wrestling Entertainment
http://en.wikipedia.org/wiki/World_Wrestling_Entertainment

--
Herluf :·)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 11-05-10 14:44

On 11/05/2010 12:43, Steen wrote:
> [...]
> filmen. Filmen var produceret af WWE....som vistnok er de amerikanske
> wrestleklovners forbund...og som hed WWF førhen.
[...]

Det er også en "bryder" der har hovedrollen i John Carpenters gamle film
"They Live!", der for tiden vises på TV2Film.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Steen

Dato : 11-05-10 16:03

In article <4be95f30$0$276$14726298@news.sunsite.dk>,
Peter Knutsen <peter@sagatafl.invalid> wrote:

> [...]
>
> Det er også en "bryder" der har hovedrollen i John Carpenters gamle film
> "They Live!", der for tiden vises på TV2Film.

Er det den der hed Christine førhen?

--
http://www.facebook.com/isteendk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 12-05-10 03:23

On 11/05/2010 17:03, Steen wrote:

> Er det den der hed Christine førhen?

Nej.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Steen

Dato : 12-05-10 08:22

In article <4bea1100$0$283$14726298@news.sunsite.dk>,
Peter Knutsen <peter@sagatafl.invalid> wrote:

> Nej.

Nå nej, fandt den på nettet.
Det er jo den med Roddy Piper, den så jeg engang for mange år siden.
Den er ikke så tosset - og det er Roddy Piper heller ikke

--
http://www.facebook.com/isteendk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 13-05-10 20:13

On 12/05/2010 09:21, Steen wrote:
> Nå nej, fandt den på nettet.
> Det er jo den med Roddy Piper, den så jeg engang for mange år siden.
> Den er ikke så tosset - og det er Roddy Piper heller ikke

Jeg er glad for at have genset den, én gang, men regner aldrig med at
gidde se den mere, og vil i hvert fald ikke købe den på DVD. Der er
andre Carpenter-film jeg godt gad have på DVD (okay, i hvert fald "Big
Trouble in Little China, men muligvis også andre) men "They Live!" er
ikke andet end meget let underholdning.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Steen

Dato : 11-05-10 16:04

> [...]

> Det er også en "bryder" der har hovedrollen i John Carpenters gamle film
> "They Live!", der for tiden vises på TV2Film.

Ham dér The Rock, var vist også wrestler engang. Ikke fordi jeg har set
noget til ham for nyligt...

--
http://www.facebook.com/isteendk

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 11-05-10 16:37

Steen <isteen@gmail.com> declared in:
4be971e3$0$273$14726298@news.sunsite.dk :

> Ham dér The Rock, var vist også wrestler engang. Ikke fordi jeg har
> set noget til ham for nyligt...

http://www.imdb.com/name/nm0425005/

Han er nok også den wrestler, der har mest talent for reelt skuespil.
Det var tydeligt allerede mens han var wrestler.
Og også en flink fyr.

http://www.youtube.com/watch?v=9mqn3QAxEdg

Jeg har noget mindre respekt for Hogan og, på trods af hans pæne
resume, Jesse Ventura, især med det pladder-konspirationsteori
program *han* har gang i.

Endnu et link, med ressourcer relevant for tråden:
http://100megsfree4.com/wiawrestling/pages/other/movies.htm

Fra : Steen

Dato : 11-05-10 17:05

In article <4be97a17$0$23557$c3e8da3@news.astraweb.com>,
"Thomas Hejl Pilgaard" <t.pilgaard@adslhome.dk.dk> wrote:

> Jeg har noget mindre respekt for Hogan og, på trods af hans pæne
> resume, Jesse Ventura, især med det pladder-konspirationsteori
> program *han* har gang i.

Hmm...det kender jeg ikke noget til. Noget du har et link til?

--
http://www.facebook.com/isteendk

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 12-05-10 17:40

Steen <isteen@gmail.com> declared in:
4be98042$0$277$14726298@news.sunsite.dk :

> Hmm...det kender jeg ikke noget til. Noget du har et link til?

http://www.trutv.com/shows/conspiracy_theory/index.html
Magen til mediemanipulation skal man lede længe efter.

.... Men han var en af de bedste color commentators i wrestling.

Fra : Steen

Dato : 12-05-10 19:18

In article <4bead9e7$0$7487$c3e8da3@news.astraweb.com>,
> [...]

> Magen til mediemanipulation skal man lede længe efter.
>
> ... Men han var en af de bedste color commentators i wrestling.

Nå, er han ikke politiker mere?

--
http://www.facebook.com/isteendk

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 13-05-10 07:59

Steen <isteen@gmail.com> declared in:
4beaf0d0$0$280$14726298@news.sunsite.dk :

> Nå, er han ikke politiker mere?

Ikke siden 2002.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 11-05-10 18:46

On Tue, 11 May 2010 17:04:02 +0200, Steen <isteen@gmail.com> wrote:

>Ham dér The Rock, var vist også wrestler engang. Ikke fordi jeg har set
>noget til ham for nyligt...

Doom (http://www.imdb.com/title/tt0419706/)
Glimrende underholdning - hvis man kunne lide computerspillet!

--
sayonara
Martin Mose Larsen