Camping Spiaggia E Mare (Italien)
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 11-05-10 21:00

Er der nogen som har været på pågældende campingplads før ?

Skal for første gang på bilferie til Europa og vi har valgt dette sted som
ser helt OK ud.

Er der noget som man skal være opmærksom på dernede ?
Turen er igennem Danskbilferie.dk

Mvh
Claus Rasmussen

Fra : Leo_Jensen

Dato : 12-05-10 01:53

On May 11, 10:00 pm, "Claus Rasmussen" <cla...@post10.tele.dk> wrote:
> [...]
> ser helt OK ud.
>
> Er der noget som man skal være opmærksom på dernede ?

Jeg har været der med familien for godt 10 år siden i et lejet telt,
vist fra Vacansoleil.

Der var MANGE myg efter solnedgang. Rigtig mange. Ellers husker jeg
ikke specielt pladsen, men det var vist ret godt.

Leo

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-05-10 04:59

"Leo_Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Der var MANGE myg efter solnedgang. Rigtig mange. Ellers husker jeg
ikke specielt pladsen, men det var vist ret godt.

====

Det er kun en periode myggene er der - ikke hele sommeren. Jeg har prøvet
flere gange at bo på campingplads hvor der har været et stort myggeproblem
og andre gange hvor der slet ingen problemer har været.

--
Per

Fra : Leo_Jensen

Dato : 18-05-10 04:02

On 18 Maj, 05:59, "Per Henneberg Kristensen" <phkfj...@klikpost.dk>
wrote:

> [...]
> flere gange at bo på campingplads hvor der har været et stort myggeproblem
> og andre gange hvor der slet ingen problemer har været.

Det har du da sandsynligvis helt ret i. Vi var der i uge 27 eller 28 i
1999, og der var myggene der i hvert fald....

Leo