Før havde vi BtreeFiler, hvad har
Fra : John V.

Dato : 11-05-10 11:39

Tidligere var Btree Filer en god databasetoolbox, men det er til DOS.
Hvad findes der tilsvarende som kan bruges under Windows, uden jeg skal
ind over SQL af forskellig slags, da det er at skyde over målet der skal
kun være få felter (under 10), men med mulighed for søgning.
Gerne noget freeware - hvis det findes.

John

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 11-05-10 15:03

kbmmemtable ville være et godt bud. Og så er det endda dansk.

Fra : John V.

Dato : 12-05-10 10:49

Det ser rimeligt ud, tak for det.
Godt nok er der ikke meget dokumentation, som i BTreeFiler, men hvad når
jeg selv skriver den kender jeg det også bedre.
Sjovt nok, det ligger faktisk på den originale CD, jeg har bare overset det.

John