køb af telefon i udlandet
Fra : Thoeger

Dato : 10-05-10 10:33

Hej.

Er der nogen tilslutningsmæssige problemer med en fastnettelefon købt i
England?

Problemet er at min hustru er hørehæmmet, og derfor har brug for en
forstærkertelefon. I den forbindelse er jeg faldet over et sæt med både
fastnet og DECT telefon fra England til en fornuftig pris. Anmeldelserne for
både telefoner og firma er meget pæne, så jeg er ikke bange for at købe
"katten i sækken". Mit eneste problem er om der er nogen
kompabilitetsproblemer.

Anyone?
Thoeger

Fra : Cykelsmeden

Dato : 10-05-10 12:11

Thoeger skrev:

> [...]
> Anmeldelserne for både telefoner og firma er meget pæne, så jeg er
> ikke bange for at købe "katten i sækken". Mit eneste problem er om

ikke umiddelbart!
jeg har oplevet telefoner, som på det danske net har haft lidt svagere
lydniveau, men da du taler forstærker, vil det formodenligt være uden
betydning

finn

Fra : Chano Andersen

Dato : 10-05-10 19:37

Den 10-05-2010 11:32, Thoeger skrev:
> både telefoner og firma er meget pæne, så jeg er ikke bange for at købe
> "katten i sækken". Mit eneste problem er om der er nogen
> kompabilitetsproblemer.

Hvis du sikre dig at spændingen matcher den danske (Mener det er 48VDC
hvile spænding, og 96VDC ringe spændning), så burde de eneste problemer
du kan risikere at opleve, være at nummervisning fungere.

- Chano Andersen

Fra : KsNa

Dato : 11-05-10 17:26

"Chano Andersen" <sunsite092009@chanoandersen.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis du sikre dig at spændingen matcher den danske (Mener det er 48VDC
> hvile spænding, og 96VDC ringe spændning), så burde de eneste problemer

Mener at det er 110VAC ringespænding.

Mvh
Kim

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-05-10 16:38

"Chano Andersen" <sunsite092009@chanoandersen.dk> skrev i meddelelsen
> du kan risikere at opleve, være at nummervisning fungere.

- og her mangler så et IKKE

Jan

Fra : Chano Andersen

Dato : 18-05-10 18:28

Den 12-05-2010 17:38, Jan Vestergaard skrev:

> - og her mangler så et IKKE

Så sandt så sandt... Ved ikke lige hvordan det forsvandt...

- Chano Andersen