Facebook profil til min hund
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-05-10 18:12

ja jeg har lavet en profil til min hund - det kan lyde som galskab men hun
har faktisk fået 40 venner :)

men nogen gange tænker jeg på om hun ikke tester min toldmodighed ...

Nogen gange når vi er ude at gå tur - så standser hun op og røre sig ikke ud
af pletten , så skal hun bæres idiot som jeg er løfter jeg hende op og går
10 meter sætter hende ned og hun
løber videre ..

Jeg er også flyttet fra byen til landet for at hun kan få en udendørs
hundegård 1.7 million kr. at betale ( men hun sætter også pris på den )

Hun har sin egen dyne og pude i min seng , som hun sover i ... det passer
ikke damen IKKE at ligge på en pude , havde hende med hjemme ved mine
forældre
hvor hun lå på en pude i sofaen min far s kone trak puden væk under hende og
satte den på plads i sofaen , hunden kikkede på hende som om hun var evne
svag
og med tænderne trak puden ned igen og lagde sig på den igen ( hvor hun fik
lov at ligge

men her til morgen synes jeg godt nok hun tog prisen - jeg åbner døren til
hundegården der ligger i forlængelse af hoved døren og lader hende smutte ud
også tænkte jeg
så kunne hun jo selv gå ind igen - men nej - nej vov og jeg måtte ud at åbne
hoved døren så hun ikke skulle ulejlige sig med at gå igennem den lem der er
sat i døren ...til hende.

det virker måske tosset men på den anden side synes jeg også det er lidt
sjovt

Mv.
BMM

Fra : Kim Christensen

Dato : 10-05-10 13:15

On 10 Maj, 19:11, "Bo M. Mogensen" <usn...@gmail.com> wrote:
> ja jeg har lavet en profil til min hund - det kan lyde som galskab men hun
> har faktisk fået 40 venner :)

Så har din hund mere end jeg har (en facebook profil..)

> men nogen gange tænker jeg på om hun ikke tester min toldmodighed ...

Nogen gange? Nogen gange? NOGEN GANGE?!

> [...]
> af pletten , så skal hun bæres idiot som jeg er løfter jeg hende op og går

Hvorfor tage turen selv, når man får tilbudt en gratis taxa ;)

> Jeg er også flyttet fra byen til landet for at hun kan få en udendørs
> hundegård 1.7 million kr. at betale ( men hun sætter også pris på den )

En hundegård til 1.7 million, den gad jeg godt se. Jeg kunne have
bygget alletiders hundegård for 1.5 skulle det være en anden gang.

> [...]
> svag
> og med tænderne trak puden ned igen og lagde sig på den igen ( hvor hun fik

Mine hunde er ikke så forkælede at de har deres egen dyne og puder i
min seng. De bruger mine ditto.

> [...]
> hoved døren så hun ikke skulle ulejlige sig med at gå igennem den lem der er

Den slags bør så sandellig være i orden i en hundegård til 1.7 mill..!

> det virker måske tosset men på den anden side synes jeg også det er lidt
> sjovt

De mennesker der ikke er tossede må kede sig helt forfærdeligt.

Hilsen Kim

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-05-10 20:55

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Hej Kim :)
kan du ikke finde en newsreader de findes gratis og du kan få en konto kvit
og frit ved sunsite
( hvis du er interesseret så har jeg lavet en manual med hvordan ) problemet
er at google og microsoft
ikke synes de skylder hinanden noget så post fra google - der afviser oe
pile anvisningerne også er det til
at se hvad der bliver svaret og citeret :/

> [...]
> har faktisk fået 40 venner :)

Så har din hund mere end jeg har (en facebook profil..)
*******
med stor succes :)

> men nogen gange tænker jeg på om hun ikke tester min toldmodighed ...

Nogen gange? Nogen gange? NOGEN GANGE?!
**********
ja ok det kan godt være det er hele tiden :)

> [...]
> 10 meter sætter hende ned og hun
> løber videre ..

Hvorfor tage turen selv, når man får tilbudt en gratis taxa ;)
*********
og det for hun ... men jeg tror nu mest det er fordi hun synes det er lidt
hyggeligt :)

> [...]

En hundegård til 1.7 million, den gad jeg godt se. Jeg kunne have
bygget alletiders hundegård for 1.5 skulle det være en anden gang.
Nahh hundegården var en fødselsdags gave - det var det hus der er bag
og grunden der kostede 1.7 men det blev sgu vuderet til 2.5 så det er ok

> [...]
> fik
> lov at ligge

Mine hunde er ikke så forkælede at de har deres egen dyne og puder i
***********
Det sker også her ... da hun var valp var det hele tiden - men nu er hun 9
år
og mener jeg er gammel nok til at sove for mig selv ..

> det virker måske tosset men på den anden side synes jeg også det er lidt
> sjovt

De mennesker der ikke er tossede må kede sig helt forfærdeligt.
************
Hmm ja noget om ikke andet så for dem de er sammen med :)

Fra : Pwh

Dato : 10-05-10 20:21

Bo M. Mogensen, skrev:
> ja jeg har lavet en profil til min hund - det kan lyde som galskab

Jamen kære Bo, du er jo gal i knoppen
Slæb nu ikke igen alle dine mudervenner med herover i gruppen.

/Jens

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-05-10 20:48

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen kære Bo, du er jo gal i knoppen

yep :)

> Slæb nu ikke igen alle dine mudervenner med herover i gruppen.

Nahh det er nu længe siden - det var en nar der lød navnet Jens Bastrup -
der gik net kold da hans folke register ramte news og er ikke set siden :)
men hvis jeg nogensinde møder ham for han helt bogstaveligt en korporlig
røvfuld

Fra : Pwh

Dato : 10-05-10 20:57

Bo M. Mogensen, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> yep :)

Ikke noget at skamme sig over, hellere det end kedelig

> Nahh det er nu længe siden

Vil du påstå at du ikke længere kommer i muddergruppen.

/Jens

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-05-10 19:16

> Ikke noget at skamme sig over, hellere det end kedelig

ja det vil jeg da håbe :)

> Vil du påstå at du ikke længere kommer i muddergruppen.

ind til flere gange dagligt - det er sådan set som det skal være der er
noget ret gode skribenter i mellem og vi har skrevet sammen i over 10 år
der er sådan set ikke noget odiøst i at skrive i smatten - vi laver jo bare
fis med hinanden ... men der var så ***jens*** aka Fuglefjams som han også
kaldte sig selv
der ikke lige kunne finde ud af forskellen på hvad man gør og hvad man
bestemt ikke gør .. men de andre skribenter er sgu ok - har faktisk haft en
go del af dem med til
min årlige grill fest i slutningen af Maj ... du tror sikkert det er løgn
men det er de fleste højt begavede mennesker der sider i leder stillinger og
tjener omkring knap en mille
om året ... så det er ikke bare "Brians Paradis"