Accept cookies
Fra : Jubii

Dato : 08-05-10 11:27

På en hjemmeside skal man tillade cookies for at kunne gemme data på
siden.
Er det i browseren(internet explorer)der skal indstilles? Hvordan?
Hvis det ikke er i browseren hvor så?

Fra : Ole C

Dato : 08-05-10 14:42

Jubii skrev blandt andet:

> På en hjemmeside skal man tillade cookies for at kunne gemme data på
> siden.
> Er det i browseren(internet explorer)der skal indstilles? Hvordan?
> Hvis det ikke er i browseren hvor så?

Der er en udførlig vejledning i IE under "Hjælp".

--
vh
Ole C

Fra : Jubii

Dato : 08-05-10 17:28

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev i meddelelsen

> Der er en udførlig vejledning i IE under "Hjælp".

Aha, tak for det. Underligt at den support jeg skrev med ikke henviste
til den.
Nu er det indstillet som hjælpen fortæller.