Eet viskestykke er nok mere passende
Fra : Kim2000

Dato : 07-05-10 17:23

Det er i hvert fald ikke nok at have eet lommetørklæde med ind og se Lovely
Bones, hvor man hyler som pisket flere gange under filmen. Det er en
fremragende sørgmordig, men også smuk, film om en pige der bliver myrdet.

Absolut den bedste film jeg har set i år.

http://www.youtube.com/watch?v=ikUWKi0W5_g

Fra : Peter Heide

Dato : 07-05-10 18:35

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> myrdet.
>
> Absolut den bedste film jeg har set i år.

Enig. Een af de bedste for mig også . Fatter ikke den fik så lunkne
anmeldelser. Kørte blandt andet på at den var pladder sentimental ,
langtrukken osv. Ved ikke hvad de anmeldere havde forventet. En fortsættelse
af King Kong eller LOTR ?

Fra : Zeki

Dato : 08-05-10 17:19

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> anmeldelser. Kørte blandt andet på at den var pladder sentimental ,
> langtrukken osv. Ved ikke hvad de anmeldere havde forventet. En

Jeg er ikke så pjattet med den som jer. Synes den rummede kæmpe potientale
og præmisset var fremragende, men at udførslen var so-so. Er dog enig i at
den fortjente lidt bedre anmeldelser.

Fra : Alfred Bovin

Dato : 09-05-10 06:11

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> wrote in message
> [...]
> myrdet.
>
> Absolut den bedste film jeg har set i år.

Hmm smag og behag. Jeg kedede mig bravt. :(